ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу "джинси". Січень 2012 року

08.02.2012, 06:22
У січні 2012 року моніторинг «Джинси» проводився в шести загальнонаціональних виданнях («Факты», «Сегодня», «Экономические известия», «Український тиждень», «Коментарі», «Корреспондент»).

Матеріали з ознаками прихованої реклами були виявлені лише в газеті «Факти» ( 10 статей). У порівнянні з попереднім місяцем, коли «джинсових» матеріали було розміщено 36 це досить низький показник, що можна пояснити великою кількістю вихідних у період новорічних і різдвяних свят.
 
50% замовних матеріалів мали політичний характер і висвітлювали діяльність народних депутатів Наталії Королевської та Арсенія Яценюка.Також, у порівнянні з попереднім місяцем, знизився рівень неналежного маркування, - у січні таких матеріалів у 6-ти ЗМІ було виявлено 13, з яких у газеті «Сегодня» - 12.

«Факты» черговий раз стали лідером з розміщенню матеріалів з ознаками прихованої реклами. У січні моніторингом було виявлено 10 таких матеріалів, 50% з яких мали політичний характер і які можна розцінювати як політичну рекламу. Найчастіше «джинсові» матеріали стосувалися діяльності Наталії Королевської та Арсенія Яценюка. Наприклад: «Арсений Яценюк: «Хотим изменений. Эти изменения можна провести только тогда, когда мы вместе и когда у нас есть цель. Наша цель – счастливая Украина», «Наталия Королевская: «Мы не позволим украсть наше будущее и не дадим отобрать нашу страну», «Наталия Королевская: «Европейские лидеры дали четкий сигнал нынешней власти: экономическое сотрудничество и, соответственно, инвестиционная привлекательности Украины напрямую зависят от судьбы Юлии Тимошенко».

У газеті «Сегодня» черговий раз зафіксовано найвищий рівень неналежного маркування, 12 замовних матеріали у газеті надруковані під різними рубриками такими як «Официально», «Новости компаний», «PR». У вихідних даних газети ці рубрики відзначені як такі, що друкуються на правах реклами.

Варто відмітити і те, що вихідних даних газети ці рубрики відзначені як такі, де матеріали розміщуються на правах реклами (інформація про це вміщена у вихідних даних газети дуже дрібним шрифтом). У січні з таких матеріалів варто відмітити два матеріали: «От Попова потребовали реконструкции «Аварийных трущоб», це комерційний замовний матеріал, в якому лобіюються комерційні інтереси забудовника «ІБГ», якому ухвалою суду заборонено здійснювати будівельні роботи у буферній зоні НЗ «Софія Київська». Другий матеріал - «Скандал с Гавриловскими курчатами приобретает международный масштаб», що є чорним «PR» проти «Гаврилівських курчат». Розміщення таких матеріалів в рубриках суперечить статтям 1, 5, 7, 9, 10, Закону України «Про рекламу» відповідно до яких може бути визначено як недобросовісна реклама.

У інших виданнях у січні «джинси» та неналежного маркування виявлено не було.
IMI
 
Liked the article?
Help us be even more cool!