Журналістика у США дедалі більше базується на думках та апелює до емоцій – дослідження
Журналістика у США поступово відійшла від об'єктивних новин і пропонує більше контенту, що базується на особистих поглядах, апелює до емоцій і значною мірою спирається на аргументацію та пропаганду.
Про це йдеться в новому звіті американської дослідницької організації Rand Corp., повідомляє “Голос Америки”.
Дослідники проаналізували матеріали 15 друкованих, телевізійних та цифрових ЗМІ за 28-річний період – з 1989 по 2017 рік, серед яких видання The New York Times, Washington Post і Politico та канали CBS, CNN і Fox.
“Результати вказують на поступовий і малопомітний перехід з часом і між старими та новими засобами масової інформації до більш суб'єктивної форми журналістики, що ґрунтується на особистій перспективі”, – таким є висновок Rand Corp.
Help us be even more cool!