ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Журналістика у США дедалі більше базується на думках та апелює до емоцій – дослідження

15.05.2019, 11:34
Фото -azizanosman.com.my

Журналістика у США поступово відійшла від об'єктивних новин і пропонує більше контенту, що базується на особистих поглядах, апелює до емоцій і значною мірою спирається на аргументацію та пропаганду.

Про це йдеться в новому звіті американської дослідницької організації Rand Corp., повідомляє “Голос Америки”.

Дослідники проаналізували матеріали 15 друкованих, телевізійних та цифрових ЗМІ за 28-річний період – з 1989 по 2017 рік, серед яких видання The New York Times, Washington Post і Politico та канали CBS, CNN і Fox.

“Результати вказують на поступовий і малопомітний перехід з часом і між старими та новими засобами масової інформації до більш суб'єктивної форми журналістики, що ґрунтується на особистій перспективі”, – таким є висновок Rand Corp.

Liked the article?
Help us be even more cool!