ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Єврокомісія визнала, що жорсткі заходи інтернет-платформ щодо фейків дали результат

17.05.2019, 16:05
Фото – mobilemarketing.com.ua

Єврокомісія визнає прогрес, досягнутий інтернет-платформами Facebook, Google та Twitter у виконанні зобов’язань щодо підвищення прозорості та захисту інформації напередодні європейських виборів.

Про це йдеться в доповіді Єврокомісії від 17 травня щодо дотримання глобальними інтернет-платформами умов так званого Кодексу поведінки проти дезінформації, до якого онлайн-ресурси приєдналися перед європейськими виборами, повідомляє Укрінформ.

У доповіді Єврокомісія визнала ефективність “жорстких заходів” інтернет-платформ у протидії спробам маніпулювати інформацією або проводити операції з поширення дезінформації.

“Ми визнаємо прогрес, досягнутий Facebook, Google та Twitter у виконанні зобов’язань щодо підвищення прозорості та захисту інформації напередодні європейських виборів. Ми вітаємо жорсткі заходи, яких усі три платформи вжили проти маніпулятивної поведінки у використанні їхніх послуг, включно зі скоординованими операціями проти дезінформації”, – йдеться в заяві Єврокомісії.

Водночас Єврокомісія наголосила, що подальші зусилля є необхідними для послуг, які надаються платформами, зокрема у сфері реклами. Платформи досі не розкривають важливих деталей власних дій, які б дали підстави для об’єктивного та незалежного аналізу впливу таких послуг на запобігання поширенню дезінформації.

“Дивлячись у майбутнє після європейських виборів, усі підписанти мають зараз збільшити зусилля з розширення співпраці з організаціями, які перевіряють інформацію у всіх країнах-членах, а також надати необхідні інструменти для цього користувачам та дослідницькій спільноті. Платформи мають вжити заходів для посилення взаємодії з традиційними медіа для того, щоб сприяти розробленню прозорих та надійних індикаторів правдивості джерел інформації”, – йдеться в документі.

Як повідомляв ІМІ, у січні 2019 року Єврокомісія презентувала першу доповідь щодо імплементації Плану дій із боротьби з дезінформацією та Кодекс поведінки з протидії дезінформації, до якого запросили приєднуватися представників бізнесу, рекламні агенції та інших представників інформаційної галузі.

Facebook, Google та Twitter підписали Кодекс поведінки з боротьби проти дезінформації.

Європейська комісія просить Facebook, Google та Twitter, які підписали так званий Кодекс поведінки з боротьби проти дезінформації, щомісячно звітувати про вжиті заходи.

Liked the article?
Help us be even more cool!