IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

29

89

2

31

Єврокомісія представила план протидії російській дезінформації

Єврокомісія запропонувала збільшити витрати на боротьбу з фейковими новинами в інтернеті, створивши з березня 2019 року систему швидкого сповіщення для якнайшвидшого попередження урядів та спонукання технологічних компаній до боротьби з дезінформацією. Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Reuters.

“Існують міцні докази, які вказують на те, що Росія є основним джерелом дезінформації в Європі. Дезінформація є частиною російської військової доктрини та частиною стратегії з розколу та ослаблення Заходу”, – сказав віце-президент Єврокомісії з єдиного цифрового ринку Андрус Ансіп.

Європейська комісія хоче попросити соціальні медіаплатформи, зокрема Facebook, Twitter і Google, надавати щомісячні звіти про кампанії з дезінформації, які проводить Росія, напередодні виборів до Європарламенту в травні наступного року. У Брюсселі хочуть, щоб технологічні гіганти погодились активізувати зусилля, спрямовані на видалення неправдивого чи незаконного контенту (розпалювання ненависті, екстремізм та онлайн-продаж контрафактної продукції).

Комісія також хоче, щоб повідомлення, що автоматично поширюються машинами або ботами, були позначені як такі.

План передбачає збільшення бюджету зовнішньополітичної служби ЄС на стратегічні комунікації з 1,9 мільйона євро цього року до 5 мільйонів євро наступного року.

Протягом двох років персонал з протидії дезінформації планують збільшити на 50-55 осіб. Зараз у робочій групі “Схід” на умовах повної зайнятості працюють 14 людей, пише DW.

Минулого року Facebook зізнався, що росіяни під фейковими акаунтами використовували соцмережу, щоб впливати на виборців США за місяці до та після виборів 2016 року, пишучи на гострі теми, створюючи події та купуючи рекламу. Twitter також опублікував мільйони твітів для підтвердження спроб політичного втручання Росії.

Ще Новини