IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

2

7

0

2

ВВС видалила статтю про куплену Порошенком зустріч із Трампом

Фото – GETTY IMAGES/ВВС

Служба BBC видалила зі свого сайту статтю, щодо якої подав позов Президент України Петро Порошенко, оскільки очікує рішення суду. Про це повідомляє Громадське з посиланням на прес-службу BBC.

“Ми вирішили видалити статтю з нашого веб-сайту на час очікування результату”, – йдеться в повідомленні.

Також у BBC вважають, що “діяли в інтересах суспільства і будуть продовжувати захищати цю справу”.

Раніше в Англії відбулося попереднє слухання справи Петра Порошенка проти BBC. Адвокат Порошенка Грехем Аткінс сказав, що суд назвав матеріал BBC таким, що шкодить репутації президента України. Утім, рішення суду ще не оприлюднили.

“Президент Порошенко дуже задоволений ухвалою Високого суду Англії, який встановив, що публікація ВВС щодо нього завдала серйозної шкоди його репутації й відкинув спробу ВВС применшити шкідливий вплив свого матеріалу”, – розповів юрист “Українській правді”.

Як повідомляв ІМІ, у 2018 році Президент України Петро Порошенко подав позов проти британського телерадіомовника BBC через публікацію про те, що він нібито таємно заплатив щонайменше $400 тисяч за зустріч із президентом США Дональдом Трампом.

Ще Новини