ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Власники телеканалів забезпечують підтримку кандидатам у президенти – Сюмар

07.09.2018, 13:00

Народна депутатка України, голова Комітету ВР з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар заявила, що із наближенням виборів створюються передумови для матеріалів замовного характеру в ЗМІ та акцентувала на необхідності внесення змін до виборчого кодексу в частині агітації. Про це вона сказала 7 вересня на прес-конференції “Українські медіа перед виборами” у Києві, повідомляє “Детектор медіа”.

Сюмар зазначила, що українські телеканали вже почали транслювати політичну рекламу.

“У нас виборча програма в невиборчий період, з невідомо яких джерел сьогодні йде просто масово. І це стартувало фактично за дев’ять місяців до виборчої кампанії, або за півроку до офіційного старту виборів. За які гроші та скільки грошей витрачено політиками? Звідки? Виборчі фонди не сформовані, реклама відверто політична. І саме завдяки ось цій прогалині відбувається сьогодні ріст певних кандидатів у президенти”, – сказала Сюмар.

Вона назвала це маніпуляцією та сказала, що хоче внести зміни до виборчого кодексу в частині агітації, де б передбачила можливість обмеження політичної реклами, зокрема “щоб у політичній рекламі були кандидати, які балотуються і представляють програму або звіти про свою роботу”.

“Натомість ми маємо постановочні ролики, де з дівчатками, хлопчиками та бабусями розказуємо про світле майбутнє. Це відверта маніпуляційна технологія бити на емоцію замість того, щоб пропонувати реальні речі. Сьогодні все це використовується політиками, а медіа в цьому плані стають співучасниками. Очевидно, власники великих каналів зробили свою ставку на безпосередньо на кандидатів у президенти, розклали, так би мовити, яйця в різні кошики і забезпечують їм підтримку”, – сказала вона.

Водночас голова комітету зауважила, що в Україні зберігається медіаплюралізм і ЗМІ “не мають права його втратити та мають ще більше працювати на незалежність редакційних колективів, на посилення їхнього впливу на політику ЗМІ”.

Нагадаємо, упродовж квітня-червня 2018 року парламентські політичні партії сукупно витратили 150,2 млн грн, з них третину всієї суми було спрямовано на оплату рекламних матеріалів – 46,3 млн. При цьому партії купували рекламу переважно за кошти, отримані з Державного бюджету України.

Найбільше витратили на рекламу ВО “Батьківщина”, “Самопоміч” та Радикальна партія Олега Ляшка.

У квітні-червні 2018 року Радикальна партія Олега Ляшка, “Опозиційний блок”, ВО “Батьківщина” та “Самопоміч” сумарно витратили 12,2 млн грн на рекламу на телебаченні.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!