ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Український тиждень" припинив співпрацю з «TNS Україна»

16.05.2012, 05:09
Журнал «Український тиждень» припиняє співпрацю з компанією «TNS Україна» щодо участі в проведенні маркетингових досліджень «ММІ Україна» та РМІ Regions, оскільки вважає, що компанія занижує показники видання. Про це йдеться в офіційній заяві керівництва ТОВ "Український тиждень", повідомляється на сайті видання.

"Порівняння власного аналізу, здійсненого «Українським тижнем», з даними звіту TNS MMI2011/4 вказує на невідповідність реальної присутності видання в тих чи інших регіонах та оцінок «TNS Україна", - йдеться у заяві.

У заяві наводять приклад: дослідження TNS MMI2011/4 у 3,5 раза занижують вагу реальної аудиторії «Українського тижня» в м. Києві, одному з базових регіонів для нашого журналу. Такі факти вважаємо виявом некоректної роботи компанії – дослідника ринку, зауважили в УТ.

"Проте навіть у разі підвищення професійних стандартів сама система вимірювань не дасть змоги рекламодавцям оптимально витрачати рекламні кошти. З огляду на специфіку сформульованих запитань в анкеті дослідження «TNS Україна» фактично визначають не аудиторію видання, а кількість людей, ознайомлених із брендом. Таким чином, видання, що мають украй невеликі наклади (особливо продавані), але вкладають гроші в зовнішню рекламу, потрапляють на верхні позиції рейтингу TNS, а ті, в яких реально затребуваний контент і відповідно значний реалізований наклад, – у його хвіст.

Світова практика ґрунтується на тому, що рекламодавець отримує прозору інформацію, з одного боку, щодо кількості продаваного накладу кожного видання, а з іншого – щодо якості його аудиторії. Перше питання вирішується шляхом сертифікації накладів, друге – шляхом конкуренції компаній-дослідників.

В українських реаліях «TNS Україна» є монополістом у проведенні досліджень. Оскільки сертифікації накладів у нашій країні немає, ця компанія також монопольно визначає й аудиторію видань.

Отже, рекламодавці, що відштовхуються лише від рейтингу TNS, ризикують розмістити рекламу у виданні, про яке чули, але не читають, переплачуючи значні кошти за неіснуючу аудиторію. А прикрі помилки в процесі вимірювань узагалі можуть перекреслити логіку ухвалення ними рішень.

На нашу думку, формування прозорих ринкових правил на ринку друкованих ЗМІ відповідає інтересам як рекламодавців, так і видавців. Усвідомлюючи цю необхідність, «Український тиждень» вирішив відмовитися від вимірювань «TNS Україна», - йдеться у заяві.
Liked the article?
Help us be even more cool!