ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У жовні 43% матеріалів сумських ЗМІ мали ознаку «джинси»

28.11.2012, 06:45
Найбільше матеріалів з ознаками політичної та комерційної замовності у жовтні експертами зафіксовано у Сумах – 43,2%. Такими є дані моніторингу Українського освітнього центру реформ (УОЦР).
 
Згідно моніторингу, у ЗМІ Вінниці виявлено 35,4% замовних матеріалів, у Харкові – 31,7%, в Криму – 27,4%, в Донецьку — 28,5% і найменше у Львові — 23,3%.
 
«Вже традиційно у деяких регіональних виданнях кількість політичної «джинси» сягає або перевищує половину оцінених матеріалів. Першість в антирейтингу стабільно займають сумські газети «Білопільщина» (58,3%) та «Сумщина» (57,1%); «Львівська газета» – 44,4%; вінницький «33 канал» – 54,1%; харківська газета «Время» – 44,3%; «Донецкие новости», – 38,9%», — йдеться у звіті.
 
Загалом було проаналізовано 727 матеріали друкованих видань та 303 матеріали інтернет-видань. Моніторинг охоплює Львівську, Донецьку, Харківську, Сумську, Вінницьку області та Автономну Республіку Крим. Кожний регіон представлений шістьма регіональними друкованими та двома он-лайн виданнями.
Liked the article?
Help us be even more cool!