IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

1

11

64

5

22

Росія звинувачує BBC у трансляції ідеології тероризму. ВВС не погоджується

Фото – ВВС

Роскомнагляд звинуватив британську медіакорпорацію BBC в поширенні ідеології тероризму. Про це повідомляється на сайті Роскомнагляду.

“Наразі виявлено матеріали, які транслюють ідеологічні настанови міжнародних терористичних організацій (цитати терориста Аль-Багдаді). Проводиться експертиза на предмет відповідності цих матеріалів нормам російського антіекстремістского законодавства”, – йдеться в повідомленні.

9 січня 2019 року ТОВ “Брітіш телевіжн” (мовник телеканалу BBC World News в РФ) надіслано запит про надання документів, що підтверджують дотримання вимог закону про ЗМІ щодо обмеження прямого або непрямого контролю російських засобів масової інформації з боку іноземних організацій.

Крім того, з 14 до 31 січня 2019 року ТОВ “Брітіш телевіжн” у РФ перевірятимуть на дотримання ліцензійних і обов’язкових вимог у сфері телерадіомовлення.

У свою чергу корпорація ВВС на це відповіла, що працює відповідно до законів країн, у яких вона здійснює мовлення.

“Як міжнародний мовник, ВВС працює відповідно до законодавства кожної країни мовлення, зокрема Росії. Ми завжди готові надати додаткову інформацію про те, як ми висвітлюємо ті чи інші події, в разі звернення до нас представників відповідних наглядових органів”, – заявив представник ВВС.

21 грудня 2018 року Роскомнагляд заявив, що перевірить телеканал BBC World News та інтернет-ресурси BBC в Росії “у зв’язку із ситуацією, пов’язаною з винесенням британським регулятором Ofcom рішення про порушення каналом RT правил мовлення”.

У роботі RT знайшли сім порушень у випусках новин і суспільно-політичних програм. Всі знайдені порушення були в період з 17 березня до 26 квітня 2018 року. На думку британського регулятора, російський телеканал порушив вимоги неупередженості.

Рішення про штрафні заходи, як повідомляв регулятор, ухвалять після того, як буде вивчена відповідь російського каналу.

Телеканал RT у свою чергу заявив, що він розчарований висновками Ofcom і що британський регулятор “не приділив належної уваги правам як самого телеканалу RT, так і його глядачів”.

Ще Новини