IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

1

11

64

5

22

Понад половину користувачів у Google не переходять за посиланнями на пошуковий запит

Більшість запитів у Google завершуються без переходів за посиланнями. Про це свідчать дані маркетингової аналітичної фірми Jumpshot, повідомляє PRпортал.

Кількість таких запитів зросла з 2016 року і продовжує збільшуватися.

Фахівці Jumpshot проаналізували 40 млн пошукових запитів у браузерах у червні в США і з’ясували, що кількість пошуків у Google, які не закінчуються кліками за посиланнями на інші сайти, збільшилася до 50,3%.

Переходи, за випадними результатами, займають 45,3% (зокрема, 5,9% на сайти або сервіси Google), кліки на рекламні посилання – 4,4%. Це найгірший показник для пошуковика за останні роки. Число невдалих запитів зростало з 2016 року, коли воно становило 43,9%. У першому кварталі 2016 року користувачі переходили за посиланнями в 54,01% випадків (переходи на рекламу становили 2,1%). У другому кварталі 2017 року кількість запитів із кліками за посиланнями вперше опустилася нижче 50% і продовжила знижуватися. Водночас кількість кліків на рекламу продовжувала збільшуватися: в третьому кварталі 2017 року їхня кількість перевищила 3%, а в другому кварталі 2019 року – 4%.

Кількість запитів без переходів за посиланнями в мобільному додатку Google становить 61,9%: серйозний стрибок із січня 2016 року, коли цей самий показник дорівнював 55,1%. Кількість кліків, за випадними результатами, знизилась із 44,9 до 38,1%, натомість переходи на рекламу збільшилися з 3,3 до 11,4%.

Частково така ситуація може бути пов’язана з тим, що Google останніми роками сконцентрував свою увагу на наданні результатів на окремих рекламних позиціях перед видаванням основних пошукових результатів. Однак у Jumpshot стверджують, що найчастіше на таких окремих позиціях вказуються сервіси Google, тоді як “багато сайтів безуспішно прагнуть потрапити на ці перші рядки в результатах видавання”.

Проте Google залишається найпопулярнішим пошуковиком у США: 94% усіх пошукових запитів надсилаються із сервісів, що належать Google. Основному пошуковику дістається 69,4%, Google Images становить 20,5%, YouTube – 2,98%, Google Maps – 0,75%. Вище 1% частка тільки в Amazon (1,99%), Yahoo! (1,41%) і Bing (1,18%).

 

Ще Новини