ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Найвищий рівень джинси в регіональних ЗМІ – у полтавських та львівських медіа: дослідження ІМІ

17.12.2018, 14:00

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення зафіксовано в полтавських (107) та львівських онлайн-ЗМІ (89 замовних матеріалів протягом тижня). 

Найменше “джинсових” матеріалів виявилося в онлайн-ЗМІ Ужгорода – 15 матеріалів за тиждень.

Такими є результати дослідження контенту місцевих інтернет-ЗМІ в 10 регіонах України, яке провів ГО “Інститут масової інформації” за підтримки проекту Ради Європи "Зміцнення свободи медіа, доступу до інформації і посилення системи Суспільного мовлення в Україні".

В середньому лише 4% інтернет-новин у регіональних ЗМІ України містять ознаки замовлення, тобто є джинсою. Порівняно до останнього передвиборчого періоду восени 2015 року (15%), цей показник свідчить про те, що активна політична передвиборча кампанія в регіонах ще не стартувала на момент моніторингу.

Головними замовниками матеріалів з ознаками замовлення залишаються місцеві ОДА та РДА: на них припадає в середньому 40% матеріалів з ознаками замовлення. Найбільше місцеву владу піарили ЗМІ Дніпра (59% матеріалів з ознаками замовлення) та Харкова (52%).

Окрім того, за даними дослідження ІМІ, 9% матеріалів з ознаками політичного замовлення в регіональних онлайн-ЗМІ стосувалися діяльності Опозиційного блоку, по 8% – Опозиційної платформи “За життя” та БПП.

Співвідношення політичних та комерційних матеріалів з ознаками замовлення в регіональних інтернет-ЗМІ становило 60% до 40% відповідно, що теж свідчить про низьку поки що активність загальнонаціональних політиків на регіональному рівні.

Моніторинг проводився в 10 регіонах України: Вінниця, Львів, Полтава, Херсон, Харків, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Ужгород та Маріуполь. До моніторингу увійшли всі матеріали, що виходили в інтернет-ЗМІ протягом тижня з 19 по 25 листопада 2018 року. В кожному з обраних регіонів аналізувалося по п'ять популярних місцевих сайтів новин.

Детальніше з методологією дослідження можна ознайомитися на сайті ІМІ.

 

Погляди авторів звіту не обов`язково відображають офіційну позицію Ради Європи

Liked the article?
Help us be even more cool!