ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада закликає телерадіокомпанії разом напрацьовувати стандарти мовлення щодо чутливих тем

11.10.2018, 13:53

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення закликає телерадіокомпанії долучатися до процесу розроблення саморегулівних правил для мовників щодо висвітлення особливо чутливих для суспільства тем. Про це повідомляється на сайті Нацради.

Як зазначає регулятор, робоча група зі створення правил захисту дітей у медіа, яка діє при Нацраді, нині опрацьовує документ “Висвітлення засобами масової інформації теми участі дітей у збройних конфліктах”. Також робоча група почала роботу над правилами щодо показу насильства на екрані й закликає всі телерадіоорганізації приєднуватися до розроблення цих саморегулівних правил для мовників.

“Національна рада закликає всіх мовників долучатися до процесу вироблення правил висвітлення ЗМІ особливо важливих тем і в редакційній політиці керуватися розробленими саморегулівними актами, які допоможуть зробити український ефір якіснішим”, - йдеться в повідомленні.

Саморегулівні акти відкриті для підписання всіма телерадіокомпаніями України. Також їх положення у своїй роботі можуть застосовувати інтернет-видання та преса, зазначив регулятор.

Нацрада нагадала, що з березня 2016 року в Національній раді діє Робоча група зі створення правил захисту дітей у медіа, до якої, окрім представників регулятора, входять фахівці медіа-сфери, психологи, громадські активісти. За цей час розроблено два спільних акти узгодження: Акт №1 “Захист дитини, яка зазнала сексуального насильства, при залученні до медіа-виробництва” і Акт №2 “Висвітлення засобами масової інформації теми суїциду”.

Саморегулівні правила “Висвітлення засобами масової інформації теми суїциду” підписали ТОВ ТРК “Україна”,  група StarLightMedia, ПАТ “Національна суспільна телерадіокомпанія України”, Незалежна асоціація телерадіомовників, медіа-група “1+1 Media”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!