ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Нацрада оголосила попередження телеканалу "Київ" через телемагазини та рекламу Поплавського

17.01.2019, 14:14
Фото - YouTube

17 січня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення застосувала до телекомпанії “Київ” санкцію “оголошення попередження” через недотримання правил рекламної діяльності і спонсорства.

Таке рішення Нацрада ухвалила під час засідання, розглянувши результати позапланової перевірки КП Київської міської ради “Телекомпанія “Київ” (супутникове мовлення, логотип “напис “КИЇВ TV”), повідомляється на сайті регулятора.

Як зазначає Нацрада, порушення стосувалися трансляції телепродажу і розміщення інформації про використання фонограми в рекламі музичного шоу.

Під час перевірки зафіксовано порушення вимог частини сьомої статті 5-1 Закону України “Про рекламу”, оскільки обсяг трансляції телепродажу в ефірі ліцензіата протягом астрономічної доби перевищив передбачену законодавством максимальну тривалість (3 год. / добу) і становив 4 год. 6 хв. / добу. Водночас о 19.45, 20.42, 21.52 безперервно транслювався телепродаж протягом двох хвилин, що є зменшенням передбаченої законодавством мінімальної тривалості – 15 хвилин, зазначає Нацрада.

Також під час трансляції реклами українського шоу М. Поплавського “Я у тебе один” (о 18.20, 19.48, 20.45, 21.54) не було зазначено інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних творів, що є порушенням абзацу одинадцятого частини першої статті 8 Закону України “Про рекламу”.

У зв’язку з цим Нацрада оголосила компанії попередження і зобов’язала її протягом місяця погодити свою діяльність із вимогами чинного законодавства.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!