ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

На сайті 24-го каналу пом’якшили матеріал про статки Гриценка

05.03.2019, 13:00
Фото - detector.media

1 березня на сайті 24-го каналу опублікували статтю про майно кандидата в президенти Анатолія Гриценка: “Маєток у Конча-Заспі та елітні квартири у дружини: якою нерухомістю володіє Анатолій Гриценко”. Пізніше із сайту статтю видалили. А 2 березня знову опублікували під назвою “Дача та квартири дружини: якою нерухомістю володіє Анатолій Гриценко”, повідомляє “Детектор медіа”.

Як пише видання, на Facebook-сторінці залишився пост з попередньою назвою статті, однак продивитися її текст уже неможливо. У коментарях до посту читачі зазначають, що “текст сильно скоротили, тепер у ньому все “чесно” і “прозоро”.

Видання звернулося за коментарем до прес-служби 24-го каналу щодо змін у заголовку та тексті статті.

“У першому варіанті стаття містила оціночні судження. Це помилка нашого журналіста. Саме тому матеріал було знято із сайту і повернуто після виправлення неточностей”, - сказала піар-директорка 24-го каналу Олена Філь.

Катерина Кіт-Садова, дружина кандидата в президенти Андрія Садового, є мажоритарною власницею каналу “24” (телерадіокомпанія “Люкс”), їй належить 76,8% акцій.

1 березня Андрій Садовий заявив, що не братиме участі в президентських виборах 2019 року на користь Анатолія Гриценка.

Видання нагадує, що 22 січня на 24-му каналі вийшов сюжет з ознаками чорного піару на кандидата в президенти Анатолія Гриценка. Керівник каналу Роман Андрейко пояснив цей випадок непрофесійністю журналістів, які працювали над сюжетом, та вибачився перед Анатолієм Гриценком.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!