IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

4

41

1

10

Google заробив минулого року на новинах $4,7 млрд

Корпорація Google у 2018 році заробила на новинному контенті 4,7 млрд доларів. Ця сума приблизно дорівнює виторгу всієї новинної індустрії онлайн у США. Відповідний аналіз провела консалтингова компанія Keystone Strategy, повідомляє Укрінформ з посиланням на News Media Alliance.

“Аналіз, проведений консалтинговою компанією зі стратегічних та економічних питань Keystone Strategy, показує, що Google отримав приблизно 4,7 млрд доларів доходу від новинного контенту у 2018 році”, – йдеться в повідомленні.

Згідно з дослідженням, від 16 до 40% результатів пошуку Google становить новинний контент. Водночас наголошується, що фактична цифра може бути вищою, тому що багато різних способів, через які Google отримує вигоду з новинного контенту, важко визначити кількісно, включно з доходом від реклами та даними, які Google отримує від новинних сайтів.

Дослідження показало, що мінімальний виторг Google від поширення новинного контенту становить усього на 400 мільйонів доларів менше, ніж виторг на рекламі всієї новинної індустрії США загалом (5,1 млрд доларів).

Дослідження почалося в той момент, коли судовий комітет Палати представників США почав своє розслідування питань антимонопольного права у сфері технологій. Перше слухання з цього питання під назвою “Онлайн-платформи і ринкова влада, частина 1: вільна і різноманітна преса” призначено на 11 червня.

У дослідженні зазначається залежність новинних ЗМІ від високих технологій, яка зростає, і що такі компанії, як Google, Facebook і Apple, отримують неспівставну вигоду.

“Видавці новин повинні продовжувати інвестувати в якісну журналістику, але вони не можуть цього зробити, якщо платформи беруть те, що хочуть, не сплачуючи за це. Інформація може бути безкоштовною, але журналістам потрібно платити”, – підкреслив президент News Media Alliance Девід Чаверн.

Як нагадує видання, два роки тому News Media Alliance звернувся до конгресу США з проханням надати йому право на ведення колективних переговорів з Google і Facebook. Члени альянсу звинувачували компанії в зниженні стандартів якості новин та поширенні фейків.

Американський News Media Alliance охоплює понад 2000 видань, зокрема такі відомі новинні видання, як The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post та інші.

Ще Новини