ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Google запроваджує нові правила розміщення політичної реклами

07.05.2018, 10:52

Інтернет-компанія Google запроваджує правило, що сприятиме більшій прозорості при розміщенні політичної реклами. Згідно з нововведенням, оприлюдненим 4 травня, під час подання передвиборних оголошень на території США замовник має надати документ, що свідчить про його законне право на проживання у США. Про це заявив  віце-президент Google з юридичних питань Кент Уокер, повідомляє DW.

За словами Уокера, з оголошення також має випливати, хто його оплатив.

У корпорації сподіваються, що таким чином буде виключена можливість маніпуляцій та поширення неправдивих (фейкових) новин. Крім цього, Google має намір ще в 2018 році повідомляти, хто і за яку вартість на його платформах купує оголошення. Аналогічні заходи вживає і соцмережа Facebook. З 2017 року соцмережа дозволяє публікувати політичну рекламу тільки авторизованим клієнтам.

Нагадаємо, раніше Facebook виявив близько 3 тисяч рекламних оголошень, які росіяни розмістили в цій соцмережі та в Instagram до і після президентських виборів у США 2016 року. Цю рекламу могли побачити 150 мільйонів користувачів. У відповідному розслідуванні Міністерства юстиції США також фігурують російські громадяни, які створювали в соцмережі фіктивні сторінки, що використовувались для впливу на громадську думку в країні, йдеться в опублікованому відомством обвинувальному акті.

Такі ж випадки зафіксували й інші компанії. Зокрема, Google виявив 18 каналів на відеохостингу Youtube, імовірно підтримуваних росіянами. На цих каналах було розміщено 1108 відеозаписів сумарною тривалістю 43 години. Ці канали були також заморожені. Низку облікових записів заморозив і сервіс мікроблогів Twitter.

У листопаді 2017 року представники інтернет-компаній відповідали на питання підкомітету зі злочинності і тероризму американського Сенату. Головна претензія до інтернет-компаній полягала в тому, що вони не простежили за тим, що оплата за політичні оголошення проходила в іноземній валюті. На слуханнях ішлось і про те, що рекламу в США купують не тільки представники Росії.

Liked the article?
Help us be even more cool!