Google повідомив про нові заходи в боротьбі з недостовірними новинами
Google оголосив про нові, спеціально підготовлені до майбутніх виборів у Європарламент заходи в боротьбі з недостовірними новинами. Про це йдеться в опублікованій у блозі Google інформації за підписом Лі Джуніус, директора з публічної політики і відносин з державними органами влади в ЄС, повідомляє УНІАН.
Згідно з повідомленням, компанія робить обов'язковою вказівку про фізичних або юридичних осіб, які оплатили рекламу, і внутрішній процес верифікації політичних рекламодавців.
Крім обов'язкового розкриття інформації про платників та рекламодавців, Google має намір оприлюднити звіт про прозорість передвиборчої реклами з інформацією про те, хто платив за таку рекламу, на кого вона розрахована і скільки на неї було витрачено, а також бібліотеку рекламних роликів з можливістю пошуку.
Очевидним недоліком представлених заходів є те, що, йдеться в повідомленні, вони стосуються тільки тих рекламних роликів, які вказують назву політичної партії, кандидата або особу, яка обіймає політичну посаду наразі.
Вибори до Європейського парламенту відбудуться в травні 2019 року. Під час них 350 млн виборців повинні обрати 705 депутатів.
Help us be even more cool!