ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Facebook зобов’язав замовників політичної реклами в Британії розкривати особу

16.10.2018, 16:02

Соцмережа Facebook зобов’язала замовників політичної реклами в Британії надавати у відкритому доступі інформацію про себе. Такі нововведення запровадили для боротьби з дезінформацією, повідомляє Громадське.

Компанія заявила, що вся інформація про замовників реклами буде архівуватися на 7 років у відкритій для громадськості базі даних. Користувачі соцмережі матимуть змогу побачити, хто платить за конкретне рекламне повідомлення.

Крім того, Facebook тепер вимагає від замовників поміщати на свою політичну рекламу письмову відмову від відповідальності.

“Хоч більшість рекламодавців у Facebook - перевірені організації, нам відомо, що є люди, які намагаються зловживати нашою платформою. Ми розраховуємо запобігти цим зловживанням надаючи користувачам можливість перевіряти, хто ж замовив цю рекламу”, - заявили в компанії.

Facebook уже запровадив подібну систему для політичної реклами в США. З травня 2018 року замовники реклами мають авторизовуватися за допомогою офіційних ідентифікаційних даних і публічно розкривати особу.

Як повідомляв ІМІ, у жовтні 2018 року співробітники соціальної мережі Facebook заблокували понад 800 сторінок і акаунтів користувачів за поширення неправдивої інформації напередодні запланованих на листопад проміжних виборів у США.

У жовтні 2018 року Facebook вперше заблокував у Росії десятки акаунтів, що були пов’язані з компанією Social Data Hub, яку соцмережа запідозрила в нелегальному зборі та аналізі даних користувачів.

Liked the article?
Help us be even more cool!