ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Facebook розблокує доступ до сторінки RT, якщо буде вказано про зв’язок із РФ

19.02.2019, 10:21
Фото - Getty Images

Соціальна мережа Facebook повідомила, що доступ до сторінки, яку вів російський телеканал RT, може бути розблокований у разі, якщо сторінка міститиме згадку про зв’язок із Росією. Про це йдеться в повідомленні компанії, інформує Радіо Свобода.

Представник компанії заявив, що Facebook здійснює поетапне оновлення для сторінок з великою аудиторією, щоб забезпечити інформацію про те, звідки адмініструються сторінки.

“Ми будемо звертатися до адміністраторів цих сторінок і проситимемо їх розкрити цю додаткову інформацію і належність до їхньої материнської компанії, щоб вони змогли повернутися на платформу”, – йдеться в заяві.

“Люди, які заходять на ці сторінки, не повинні бути введені в оману щодо того, хто стоїть за ними”, – заявив представник Facebook.

Водночас правила користування Facebook прямо не зобов’язують розкривати джерела фінансування тих чи інших сторінок.

18 лютого головний редактор російського телеканалу RT Маргарита Симоньян заявила, що Facebook заблокував “дико успішну” сторінку, яку вів цей телеканал. Симоньян додала, що її структура “не порушувала жодних правил Facebook”.

Речник Кремля Дмитро Пєсков заявив, що RT “має отримати пояснення від Facebook щодо того, що саме є причиною” блокування сторінки.

Американські спецслужби звинувачували RT в тому, що Росія використовувала цей засіб інформації для втручання в президентські вибори у США 2016 року. Міністерство юстиції США у вересні 2017 року видало розпорядження про реєстрацію мовника як іноземного агента. Звинувачення також спонукали мережу Twitter заборонити рекламу з боку RT, а також ще одного спрямованого на іноземних споживачів агентства Sputnik.

RT, відомий також як Russia Today, транслює свої передачі англійською, французькою, іспанською та арабською мовами.

Мовник Russia Today був створений у середині 2000-х років. Його метою було протистояння тому, що російський президент Володимир Путін окреслив як “домінування американських і британських медіа-організацій”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!