IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

28

80

2

27

Екс-журналістка “Ери” стверджує, що керівництво давало працівникам вказівку “відбілювати” закони 16 січня

Журналістка Маргарита Тарасова, яка працювала на телеканалі «Ера», заявила, що звільнилася через цензуру. Про це вона написала на своїй сторінці у Facebook та розповіла «Телекритиці».

«Півтора місяці тому (на початку листопада – ред.), журналістам ТК "Ера", власником якої є Деркач А.Л. (який голосував, як і його родич Литвин, за закони 16 січня), прийшов лист від його довіреної особи Олександра Юрчука з вимогою "відбілити" диктаторські закони в серії сюжетів. Весь період Революції Гідності ми, журналісти, висвітлювали всі її ключові події і були щиро раді падіння режиму Януковича і Партії регіонів. Зрозуміло, оскверняти ідеї Майдану ми відмовилися», – розповіла журналістка.

Тарасова опублікувала на своїй сторінці в соціальній мережі також скріншот цього листа, в якому зазначається, що в телекомпанії оголошується конкурс на кращий сюжет про закони 16 січня. Журналістам запропонували розділити пакет законів, а також попередньо висилати тексти на узгодження.

За словами Тарасової, згодом генеральний директор телеканалу Ігор Лоташевський провів розмову з незгодними членами колективу щодо того, що «вони живуть в ілюзіях революції і не можуть адекватно оцінювати дійсність, а вона така, що незабаром в країні встановиться справжня диктатура і станеться федералізація». Однак на позицію журналістів ця «лекція» не мала впливу, тож керівництво нібито вирішило відмовитися від такого «конкурсу».

Однак, як зазначає журналістка, в першій половині грудня на телеканалі «Ера» таки почали виходили сюжети, присвячені законам 16 січня «з трохи зміщеними акцентами».

«Тепер головний меседж зводився до того, що закони 16 січня ніхто не читав, а насправді вони демократичні та європейські, і нині вони працюють, але під іншими назвами, а диктаторська влада просто не допускає опозицію до прийняття рішень під вигаданими приводами», – зазначає журналістка.

Маргарита Тарасова заявляє, що звільнилася з телеканалу саме через таке запровадження цензури. «В умовах, коли злочинці диктують журналістам вимоги, працювати чесно і професійно мені не представляється можливим, тому я прийняла рішення про звільнення», – написала вона.

Журналістка працювала на телеканалі «Ера» більше року – з жовтня 2013 року до середини грудня 2014 року.

За її словами, ще декілька працівників телеканалу «Ера» також планували звільнятися через таку політику каналу.

Олександр Юрчук – шеф-редактор інтернет-видання «Київський телеграф», яке входить до умовного медіа-холдингу «Ера-медіа» народного депутата Андрія Деркача (депутатська група «Воля народу»).

«Телекритика» декілька разів зверталася по коментар з приводу заяви Маргарити Тарасової до прес-служби телеканалу «Ера», проте не отримала жодної відповіді протягом 12 днів.

Ще Новини