ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Чорний піар в онлайн-медіа: Порошенко, Опоблок і Смешко – дослідження ІМІ

06.07.2019, 09:08

Рівень чорного піару в онлайн-медіа під час парламентської кампанії лишився приблизно таким самим, як і під час президентської. Напередодні президентських виборів експерти ІМІ зафіксували 23 таких публікації протягом п'яти днів моніторингу, а перед парламентськими за той самий часовий період – 25. 

Такими є результати дослідження політичної джинси, що було проведене ГО “Інститут масової інформації” в період з  24 по 28 червня 2019 року в 13 популярних інтернет-медіа.*

Понад половину (52%) матеріалів з ознаками контрагітації були спрямовані проти експрезидента та лідера “Європейської солідарності” Петра Порошенка. На другому місці – контрагітація проти Опозиційного блоку (16%), на третьому – проти Ігоря Смєшка (12%).

Найбільше матеріалів контрагітаційного характеру розміщувалося на сайті "Знай.юа" – 68% усіх зафіксованих за період моніторингу матеріалів з ознаками чорного піару.

Іншими фігурантами в таких матеріалах стали Опозиційний блок, проти нього було спрямовано 16% таких матеріалів, та Ігор Смешко – 12%.

На контрагітацію проти чинного Президента України Володимира Зеленського припало 8% відсотків загальної кількості матеріалів. 

68% усього зафіксованого експертами ІМІ чорного піару припало на сайт "Знай.юа". Окрім того, контрагітацію було також зафіксовано на сайтах 24-го каналу (20% загальної кількості матеріалів з ознаками контрагітації) та "Обозреватель" (8%), поодинокі матеріали було зафіксовано на сайтах УНІАН та РБК-Україна.

З повним релізом можна ознайомитися тут.

Матеріал написаний за результатами аналізу, що проводився в період з 24 по 28 червня 2019 року в таких ЗМІ: “Обозреватель”, “Знай.ua”, 24-й канал, “Гордон”, “Українська правда”, “Новое время”, УНІАН, “Сегодня”, ТСН, 112.ua, Newsone,  RBC.ua, “Ліга”. Вибірка охоплює всі новини підряд, що вийшли на сайтах за вказаний період (понад 30 тисяч новин).

Дослідження проведено в межах проєкту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

Liked the article?
Help us be even more cool!