ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

66% коштів із виборчих фондів кандидати витратили на рекламу в медіа - КВУ

25.03.2019, 12:42
Фото - dw.com

Кандидати в Президенти витратили на рекламу в ЗМІ 66% коштів із виборчих фондів. На це було спрямовано 623 млн грн. Загалом кандидати, чиї звіти доступні на сайті ЦВК, витратили 941 млн грн. Про це повідомляється на сайті КВУ.

Як зазначає КВУ, із доступних звітів найбільший відсоток витрат на рекламу в ЗМІ у Юрія Кармазіна. На використання ЗМІ спрямовано 100% коштів (368 тис. грн). На другому місці – Юрій Бойко (84% коштів, або 39 млн грн). На третьому – Сергій Тарута (82% коштів, або 80 млн грн).

Далі йдуть Василь Журавльов (81%, або 279 тис. грн), Володимир Зеленський – на ЗМІ витрачено 74% усіх коштів (64 млн грн), Віктор Бондар – 74%  (4 млн. грн), Сергій Кривонос – 73% (лише 13 тис. грн), Юлія Тимошенко – 72% (118 млн. грн), Руслан Кошулинський – 71% (11 млн. грн), Петро Порошенко – 61% (251 млн. грн).

Частина кандидатів не вказала жодних витрат за звітний період. Це Олександр Ващенко, Микола Габер, Олександр Данилюк, Роман Насіров, Руслан Ригованов, Олександр Соловйов.

Звіти охоплюють період витрат із відкриття виборчого фонду до 18 березня 2019 року. На сайті ЦВК поки що відсутні звіти Геннадія Балашова, Олександра Вілкула, Дмитра Гнапа, Анатолія Гриценка, Дмитра Добродомова, Віктора Кривенка, Олега Ляшка, Євгенія Мураєва, Валентина Наливайченка, Володимира Петрова. Звіти інших кандидатів доступні.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!