ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

28 лютого – прес-конференція "Основні медійні тренди першої передвиборчої кампанії – 2019. Попередній аналіз"

25.02.2019, 12:28
Фото - ukrinform.ua

28 лютого в Києві громадські організації “Інститут масової інформації”, “Детектор медіа” та “Інститут демократії імені Пилипа Орлика” проведуть прес-конференцію, присвячену результатам незалежних моніторингів новин в інтернет-медіа з акцентом на дотриманні стандартів напередодні виборів та поширення меседжів російської пропаганди.

Місце проведення: ІА “Укрінформ” (вул. Б. Хмельницького, 8/16, м. Київ).

Дата та час: 28 лютого з 11:00 до 12:00.

Учасники:

  • Оксана Романюк, виконавча директорка ГО “Інститут масової інформації”;
  • Наталя Лигачова, голова ГО “Детектор медіа”;
  • Світлана Єременко, виконавча директорка “Інституту демократії імені Пилипа Орлика”;
  • Галина Петренко, директорка ГО “Детектор медіа”;
  • Тарас Шевченко, директор Центру демократії та верховенства права;
  • Ольга Айвазовська, голова правління ВГО “Громадянська мережа “Опора”.

Під час прес-конференції “Інститут масової інформації” та “Детектор медіа” презентують результати незалежних моніторингів новин у провідних інтернет-медіа та оцінку всіх інформаційних форматів на телебаченні, включно з новинами, ток-шоу, підсумковими програмами. Також будуть оприлюднені дані моніторингу російських наративів в українських медіа та висвітлення подій в Україні рейтинговими російськими ток-шоу.

У свою чергу ГО “Центр демократії та верховенства права” та ВГО “Опора” нададуть оцінку перебігу передвиборчої кампанії в медіа, про перспективи законодавчих змін, а також особливості регулювання ЗМІ в передвиборчий період.

На захід запрошуються представники міжнародних організацій, громадського сектору та ЗМІ.

Liked the article?
Help us be even more cool!