IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

1

9

56

3

15

Дослідження

Хто і що негативного писав про лідерів ТОП-5 партій?

Медіа найменше писали негативу про лідерку “Батьківщини Юлію Тимошенко, однак яскраво мочили Порошенка та Зеленського. Лідером серед негативних згадок був Віктор Медведчук (31,4% від загальної кількості згадок про нього). Попередньо експерти ІМІ вже досліджували тональність новин в 12 українських онлайн-медіа, дослідження можна прочитати тут. За основу для дослідження ми взяли дані соціологічної групи “Рейтинг”, яка […]

Як ОПЗЖ мочила Зеленського, а карти таро агітували за Тимошенко

Ця парламентська передвиборча кампанія була менш потужною за накалом, ніж президентська, але і в ній не бракувало своїх піків і падінь. Піар кандидатів активно включився тільки, починаючи з липня, але навіть за такий короткий період часу рівень джинси вдвічі побив показники президентської кампанії.  Експерти ІМІ проаналізували, на чому саме піарилися кандидати і партії під час […]

Найвищий рівень джинси в онлайн-медіа Тернопільщини, Одещини та Херсонщини – дослідження ІМІ

Під час парламентської передвиборчої кампанії, найвищий рівень джинси серед регіональних онлайн-медіа зафіксовано на Тернопільщині — 13% від загальної кількості матеріалів, Одещині (7%) та на Херсонщині (6,5%). Такими є результати дослідження контенту онлайн медіа в 22 регіонах України, яке було проведено ГО “Інститут масової інформації”.* Найнижчі показники замовних матеріалів було зафіксовано у онлайн-ЗМІ Хмельниччини (0,5% від […]

“Експерти” на службі політиків: хто в ЗМІ захищає NewsOne, піарить Тимошенко та хвалить Медведчука

В українських ЗМІ існує цілий пул людей, яких титрують як «політичних експертів», «політологів» та «кандидатів політичних наук». Натомість під такими титрами часто ховаються представники окремих партій та люди, ними заангажовані. Їх використовують для того, щоб похвалити того чи іншого кандидата, покритикувати опонента або висловити думку, що вигідна конкретній партії.  Напередодні виборів активність таких «політологів» посилилась. […]

Позитивні чи негативні: як онлайн-медіа пишуть про лідерів топ-5 партій

Українські онлайн-медіа найчастіше і найбільше пишуть про Зеленського: тільки на нього одного припало цілих 54% загальної кількості згадок про політиків – лідерів топ-5 політичних партій, що балотуються до парламенту. Але не завжди ці згадки були позитивними. Експерти ІМІ перевірили, кого з найпопулярніших політиків найбільше хвалять, а кого найбільше критикують.  За основу для дослідження ми взяли […]

Медіаатаки Кремля: “Вибух” від Медведчука та примус до прямих переговорів

Підготовка до чергового медійного вибуху. Інформаційний тиск на офіційний Київ щодо необхідності ведення прямих переговорів з маріонетками Кремля на окупованих територіях. Просування російських меседжів, цензура щодо негативних для Путіна подій та маніпуляція для позитивного висвітлення дій Медведчука. Усе це виявлено під час дослідження новинних стрічок сайтів, які належать до сфери впливу кума Путіна, – 112.ua […]

Рабинович “топить” Зеленського, а Тимошенко проігнорувала “гей-парад” – російські ЗМІ про українські вибори

У Росії активно пишуть про вибори до Верховної Ради України, проте основну увагу отримують лише кілька політсил — це «Слуга народу», «Опозиційна платформа — За життя», «Європейська солідарність», частково «Голос» і зовсім трошки — «Батьківщина» (а радше її лідерка, Юлія Тимошенко). Всі інші партії ігнорують зовсім. Експерти ІМІ проаналізували п’ять найпопулярніших новинних сайтів у Росії […]

Теми та замовники політичної джинси. Дослідження ІМІ

Партія “Опозиційна платформа – За життя” знову лишається головним замовником матеріалів в онлайн-медіа з ознаками прихованої політичної агітації. За даними моніторингу ІМІ, на користь цієї політсили було розміщено 48% матеріалів з ознаками замовлення. Такими є результати дослідження політичної джинси, що було проведене ГО “Інститут масової інформації” в період із 24 по 28 червня 2019 року […]