IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

1

9

56

3

15

Дослідження

Методологія моніторингу місцевих ЗМІ Півдня та Сходу України (UCBI 2017)

Моніторинг проводили експерти Інституту масової інформації з 16-29 січня 2017 року включно у восьми регіонах України одночасно: Харків, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Миколаїв, Херсон, Луганщина (Сєвєродонецьк) та Донеччина (Маріуполь і Краматорськ). У кожному регіоні проаналізували: три друковані ЗМІ: усі журналістські матеріали усіх випусків, що вийшли в період моніторингу (за винятком Сєвєродонецька, в якому одна газета); чотири […]

Методологія оцінки прозорості медіа в регіонах (UCBI) (оновлено лютий 2017)

Методологія оцінки прозорості медіа в регіонах (Харків, Дніпро, Запоріжжя, Луганськ, Донецьк, Одеса, Херсон, Миколаїв) I етап моніторингу — визначення найпопулярніших медіа, що потраплять до моніторингу. Для моніторингу та оцінку необхідно взяти топових представників з усіх 4 типів ЗМІ: – якщо можливо, не менше 6 найпопулярніших місцевих ТВ; – якщо можливо, не менше 6 найпопулярніших місцевих радіо; – 6 […]

Методологія оцінювання якості новин всеукраїнських онлайн-видань

Новини 15 популярних всеукраїнських новинних сайтів, а саме: “Обозреватель”, УНІАН, LB.ua, “Ліга”, “Українська правда”, “Цензор.нет”, “Корреспондент”, “Укрінформ”, “Сегодня.юа”, “112.ua”, “РБК-Україна”, “24.ua”, “ТСН.ua”, “Новое время” та “Страна.ua”, аналізували на дотримання: 1) журналістського професійного стандарту достовірності джерела інформації. Достовірність – кожен факт, що подається у матеріалі, повинен мати ідентифіковане та надійне джерело інформації; ненадійними джерелами інформації є неверифіковані […]

Методологія оцінки медіапрозорості регіональних ЗМІ

Регіональні медіа — телеканали, радіо, пресу та онлайн-ЗМІ — аналізували на доступність для аудиторії (на сайті медіа та для преси — у вихідних даних) інформації щодо: власників. Для ТБ і радіо — на наявність повної структури власності: кінцевих бенефіціарів та власників істотної участі (хто має більше 10%). У вихідних даних преси мають бути зазначені засновник та видавець; керівництва медіа (менеджмент); […]

Методологія моніторингу гендерного балансу в друкованих та інтернет-ЗМІ

Методологія інтернет-видання Протягом місяця експертна група ІМІ один день в тиждень моніторять п’ять інтернет-видань: УП, ЛБ, Ліга, УНІАН і Обоз. Критерії для кількісного моніторингу: Герої чотирьох топ-тем Експерти чотирьох топ-тем Герої 50 новин зі стрічки новин Експерти 50 новин зі стрічки новин Автори блогів та авторських колонок на головній сторінці сайтів Фото до статей та […]

Методологія моніторингу свободи слова

Загальна частина До Барометру свободи слова включаються випадки посягання на таку свободу, які зачіпають значний суспільний інтерес (порушення прав журналістів або осіб, які фактично виконують журналістські функції), якщо: посягання відбулося під час збору, обробки, зберігання, підготовки інформації для публікації/трансляції або під час теле- чи радіотрансляції; посягання відбулося, імовірно, внаслідок виходу журналістського матеріалу і журналіст указав […]

Методика проведення моніторингу публікацій у ЗМІ на предмет порушення журналістських стандартів та наявності прихованої реклами

Методика проведення моніторингу матеріалів друкованих ЗМІ на предмет порушення журналістських стандартів (зі змінами від 7 липня 2010 р., 30 листопада 2010 р., 9 грудня 2011 р.) Розділ І. Загальні положення 1. Моніторинг матеріалів друкованих ЗМІ проводиться з метою оцінювання кількості матеріалів з порушеннями журналістських стандартів, а також часової динаміки зміни кількісних показників таких порушень. 2. […]