IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

1

11

64

5

22

Дослідження

На яких темах піарилися кандидати в Президенти – аналіз ІМІ

Повноваження Президента в Україні охоплюють три основні блоки – це міжнародна політика, оборона країни та законодавчі ініціативи. Експерти ІМІ вирішили прослідкувати, які ж теми для власного піару використовують кандидати в Президенти у своїх замовних матеріалах і чи дійсно вони відповідають реальним повноваженням Президента. Аналіз проведено за результатами моніторингу матеріалів з ознаками замовності в 13 інтернет-ЗМІ […]

9,8% матеріалів у регіональних медіа про кандидатів у Президенти були джинсою: дослідження ІМІ (виправлено)

9,8% від усіх матеріалів про кандидатів в Президенти, опублікованих у регіональних медіа протягом тижня, мали ознаки замовності. Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що було проведено в 10 регіонах України у березні цього року, вибірка становила 706 новин зі 100 онлайн-ЗМІ*. За місяць до виборів Президента найбільше регіональні онлайн-медіа публікували нейтральні журналістські тексти […]

Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–15 березня

Протягом п’яти днів моніторингу в 13 інтернет-ЗМІ було зафіксовано 249 матеріалів політичного характеру з ознаками замовлення. З них лише 4% були марковані як рекламні, проте навіть це маркування не відповідало Закону “Про рекламу” (“Актуально”, “Новини компаній”, “Вибори”). Про це свідчить дослідження політичної джинси, проведене Інститутом масової інформації в період з 11 по 15 березня 2019 […]

Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 4–8 березня

Хто замовляє найбільше передвиборчої джинси в онлайн-медіа та яким темам вона присвячена, проаналізували експерти ІМІ. Протягом п’яти днів моніторингу в 14 інтернет-ЗМІ було зафіксовано 314 матеріалів політичного характеру з ознаками замовлення. З них лише 11% були марковані як рекламні, проте навіть це маркування не відповідало Закону “Про рекламу” (“Актуально”, “Новини компаній”, “Вибори”). Про це свідчить […]

Джинса в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–17 лютого 2019 року

Сайтами-антилідерами з розміщення матеріалів з ознаками замовлення стали “Обозреватель” (70 матеріалів, виявлених протягом тижня моніторингу), “РБК Україна” (58 матеріалів), та “Гордон” (40 матеріалів). Про це свідчить дослідження ІМІ, проведене в лютому 2019 року*. Не було виявлено замовних матеріалів на сайтах “Українська правда” та “Ліга”. На сайтах NV.ua та ТСН були виявлені лише неналежно марковані матеріали, […]

Джинса в регіональних медіа. Моніторинговий звіт.

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення зафіксовано в полтавських (107) та львівських онлайн-ЗМІ (89 замовних матеріалів протягом тижня). Найменше “джинсових” матеріалів виявилося в онлайн-ЗМІ Ужгорода – 15 матеріалів за тиждень. Такими є результати дослідження контенту місцевих інтернет-ЗМІ в 10 регіонах України, яке провів ГО “Інститут масової інформації” за підтримки проекту Ради Європи “Зміцнення свободи медіа, доступу […]

Передвиборча джинса в інтернеті. Моніторинговий звіт

Найактивнішими замовниками політичної джинси в національних інтернет-ЗМІ є Юлія Тимошенко та “Опозиційна платформа – За життя”, на яких припадає по 25% та 23% політичних замовних матеріалів відповідно. Такими є результати дослідження контенту 10 національних інтернет-ЗМІ, проведеного ГО “Інститутом масової інформації” за підтримки проекту Ради Європи “Зміцнення свободи медіа, доступу до інформації і посилення системи Суспільного […]

УПЦ (МП) та Медведчук найбільше “джинсували” в інтернет-ЗМІ в липні – дослідження ІМІ

У липні 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності, що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися УПЦ (МП) та нового члена партії “За життя” Віктора Медведчука. Загалом, на них припало 80% від загальної кількості “джинси”, що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ. Такими є результати дослідження матеріалів з ознаками замовності (джинси) на головних стрічках новин у десяти […]