ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Майбутнє фейків та новин

Сьогодні почула вчергове міфологію про те, що новин скоро не буде. Їх замінять емоційні судження)) Насправді, емоції в новинах - це минуле десятиліття. Що на сьогодні актуально - це маніпуляції, фейки, дезінформація, якщо говорити про контент. Ніхто не встигає перевіряти і спростовувати заяви політиків, скажем прямо. Проблема номер два - виживання ЗМІ взагалі, враховуючи, що рекламні ринки в ЗМІ падають. Ми побачимо на наступних виборах політиків, які будуть рекламуватися не в ЗМІ, а таргетовано в соцмережах - так, як це було в США на виборах Трампа. На перший план виходять інтернет, соцмережі, роботизація і штучний інтелект. Я навіть не виключаю, що новини через 10 років будуть генерувати і складати в стрічку роботи.Що лишиться людям? Аналітика, оцінки і інтерактив - допомога аудиторії з вирішенням їхніх проблем. Ми напевно отримаємо загальнонаціональних теоретиків-"інформаторів" і місцевих практиків-"вотчдогів".

Що стосується теоретиків, це будуть два типи ЗМІ, очевидно, що це буде загальнонаціональний рівень: - агрегатори контенту (думаю, що буде більша роботизація процесу). - аналітики, які будуть пояснювати.Де тут факт-чекінг? Ніде. В агрегаторах факт-чекінг неможливий в принципі, тому що не ті обсяги, не та швидкість. А аналітики будуть продукувати в рази менше текстів, і ВСЕ перевірити буде неможливо. Як варіант, можливо, буде якийсь робот або окремий вид академічних структур, які будуть займатися виключно перевіркою, і все.Що стосується практиків, це будуть локальні моделі, бо тільки на локальному рівні можна буде працювати безпосередньо з вирішенням проблем. - Локальні медіа, які будуть пояснювати, що відбувається у тебе за вікном, простими словами. Будуть відповідати на листи, спілкуватися з читачами. Фінансуватимуться місцевою громадою. - Журналісти-активісти, або citizen journalists, теж місцеві. Вони будуть зриватися, виїжджати і вирішувати проблеми у сусідньому селі, і теж про це писати. Можливо, це будуть відеоблоги, короткі, можливо, у це трансформуються групи в соцмережах, або це будуть пабліки в соцмережах, з нативною рекламою, і ось тут я допускаю, що будуть емоції. Соцмережі (і штучний інтелект), маніпуляції і способи заробітку для ЗМІ - адженда на найближчі роки. Можливо, я помиляюсь і ЗМІ виглядатимуть інакше або зникнуть взагалі. Побачимо)

  Оксана РОМАНЮК, виконавча директорка ІМІ
Liked the article?
Help us be even more cool!