ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

1% новин з Росії зафіксовано у вінницьких ЗМІ

07.11.2016, 17:04

Протягом 18-29 липня 2016 року було здійснено моніторинг тематики контенту новин трьох популярних вінницьких інтернет-видань: «20Хвилин» (http://vn.20minut.ua/), «Вінниця.Info» (http://www.vinnitsa.info/) та «Vlasno.Info» (http://vlasno.info/). В основу моніторингу потрапили перші 200 новин із кожного видання за звітній період.

У відповідності до технічного завдання та заданих тематик дослідження серед вінницьких он-лайн ЗМІ найпопулярнішими темами були:

- «Несуспільно важливі теми». До цієї категорії увійшли матеріали пов’язані із культурою, спортом, розвагами, наданню побутових порад тощо. Такі матеріали займають 42% (250 матеріалів з 600) від оціненого контенту. Розподіл між ресурсами у поширенні інформації за темою є однаковим. У середньому 44-45% від загальної кількості оцінених матеріалів.

- «Кримінал+НП» займає другу сходинку. 155 матеріалів (26%) було присвячено цій тематиці. Найбільшу кількість матеріалів було розміщено на сайті «20Хвилин» (62 з 200). На сайті «Вінниця.Info» - 53, на «Vlasno.Info» - 43 відповідно. Це були матеріали основою яких були повідомлення відповідних державних органів МВС, МНС, інших силових структур. Також репортажі кореспондентів з місця подій або коментарі учасників пригод.

- «Держуправління» третя тема за популярністю, але з відчутним відставанням від попередніх двох тем. 62 матеріали (10%) було присвячено висвітленню діяльності державних органів влади та місцевого самоуправління, інших органів та структур які забезпечують життєдіяльність держави, області та міста. У більшості випадків це офіційна інформація джерелом якою є самі структури управління. Найбільшу увагу темі приділяв сайт «Vlasno.Info» - 26 матеріалів. З невеличким відставанням йде «Вінниця.Info» - 20. Найменьше уваги темі приділяли «20Хвилин» - 10 матеріалів.

- 40 матеріалів (7%) було присвячено «Економіці». За цим напрямком матеріали висвітлювали життя банківської системи (курси валют, кредити тощо), вартість надання послуг, цін на товари, отримання пільг та соціальної допомоги. Розподіл між ресурсами у висвітленні цієї теми був однаковий (13-14 матеріалів).

- 27 матеріалів (5%) були присвячені «КВГ (конфліктно вразливим групам)». В основному мова йшла про можливості для переселенців отримати грант на створення або відновлення бізнесу. Також в он-лайн ЗМІ можна було побачити інформацію про  забезпечення психологічної реабілітації військових, які пройшли АТО та були демобілізовані, а також членів їх сімей (в основному дітей) через роботу літнього табору. Найбільше матеріалів за темою було на «Вінниця.Info» (12). 9 матеріалів на Vlasno.Info, 6 – на «20Хвилинах».

-  «ВГ» (вразливі групи) були представлені у 26 матеріалах (4%). В основному інформація була пов’язана із проведенням заходів для дітей з аутизмом, соціальному захисту неповнолітніх матерів, оздоровленню дітей у літній період тощо. Найбільшу увагу цій темі приділяли «20Хвилин» - 12 матеріалів. На «Vlasno.Info» було розміщено – 8 матеріалів. На «Вінниця.Info» - 6.

- Тема «АТО» висвітлювалась у 20 (3%) матеріалах. Найбільше про події на війні говорили на «Vlasno.Info» - 17 матеріалів. На «Вінниця.Info» - 2, на «20Хвилин» - 1. В основну це були матеріали про ситуацію в зоні АТО, загибель та поранення вінничан, які там несуть службу.

- 8 (1%) матеріалів було присвячено темі «Здоров’я». В основному матеріали говорили про життєдіяльність закладів охорони здоров’я, впровадженню нових технологій, лікуванню окремих груп населення (діти, онкологія тощо). Були матеріали про збір коштів на лікування дітей. Найбільша кількість матеріалів по темі було розміщено на «Вінниця.Info». 2 на «Vlasno.Info» та 1 на «20Хвилин».

- 6 (1%) новин було про події у сфері «Освіти». Вони описували ситуацію із перебігом вступної кампанії у вінницьких вишах та нововедденям із вересня у початковій школі. «Vlasno.Info» - 3 матеріали, «Вінниця.Info» - 2 та «20Хвилин» - 1 матеріал відповідно.

- 4 матеріали було віднесено до «політичної джинси» - 3 матеріали були ініційовані «Опозиційним блоком». 1 – «Народним фронтом». Лідером з розміщення «джинси» стала «Вінниця.Info» - 3 матеріали. Та «20Хвилин» - 1 матеріал.

Найменш популярними темами були «Новини з Росії» - 1 матеріал у «20Хвилин» щодо застереження СБУ користувачам соцмережі «ВКонтакте». «Міжнародні новини + Україна» - 1 матеріал «Vlasno.Info» про прийняття сеймом рішення щодо визнання Волинської трагедії – геноцидом  поляків.

Жодних матеріалів не було за темами: «Міжнародні новини», «Окуповані території» та «Новини з Росії - важливі».

Джерело зображення: telegraf.com.ua
Сергій Бондаренко, регіональний представник ІМІ у Вінницькій області
Моніторинг проведено регіональними представниками Інституту масової інформації за підтримки програми МАТРА Посольства Нідерландів в Україні
Liked the article?
Help us be even more cool!