IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

4

41

1

10

Завтра – останній день публікації розцінок вартості агітації

Фото – lahiya.com

У суботу, 25 травня, – останній день, коли засоби масової інформації, які планують розміщувати передвиборну агітацію, мають опублікувати в друкованих виданнях розцінки вартості одиниці ефірного часу або друкованої площі такого розміщення.

Про це зазначив юрист Інституту масової інформації Алі Сафаров у відповідь на численні звернення журналістів і засобів масової інформації на гарячу лінію ІМІ.

Юрист нагадав, що під час позачергових виборів застосовуються особливі строки публікації розцінок.

“На відміну від загального порядку, передбаченого частинами шостою-восьмою статті 71 Закону України “Про вибори народних депутатів України”, порядок і процедура визначення і оприлюднення під час позачергових виборів регулюються частинами п’ятнадцятою-сімнадцятою статті 107 зазначеного Закону.

Цими нормами передбачено, що розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів встановлюються відповідним засобом масової інформації не пізніш як на наступний день після опублікування указу Президента України про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України”, – зазначив юрист.

Нагадуємо, що опублікування Указу Президента України № 303/2019 “Про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України та призначення позачергових виборів” в офіційному виданні “Урядовий кур’єр” відбулося 23 травня 2019 року.

Алі Сафаров зазначає, що розцінки зазвичай закріплюються у внутрішньому наказі редакції або телерадіоорганізації.

“Сам наказ ніде реєструвати не треба. Проте, відповідно до зазначених вище норм Закону України “Про вибори народних депутатів України”, ЗМІ зобов’язані не пізніш як на другий день після опублікування указу Президента України про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України опублікувати в друкованих засобах масової інформації розцінки вартості однієї хвилини (секунди) ефірного часу або одиниці друкованої площі”, – сказав юрист.

Нагадаємо, в ІМІ працює правова гаряча лінія. Журналісти та інші працівники засобів масової інформації можуть звернутися за консультацією до юристів з приводу різних аспектів журналістської діяльності і діяльності ЗМІ, зокрема під час виборчого періоду, за номером (050) 447-70-63 (в робочий час у будні та цілодобово в день голосування) і письмово на електронну адресу info@imi.org.ua.

Ще Наша діяльність