IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

4

41

1

10

Кандидати, які були близькими до медіавласників, світилися в їхніх ЗМІ – експертка ІМІ

“Опозиційна платформа – За життя” та кандидат Юрій Бойко стали лідерами за кількістю замовних матеріалів в онлайн-ЗМІ.

Про це 2 квітня ефірі програми “Нині вже” на Громадському повідомила керівниця моніторингового відділу Інституту масової інформації Олена Голуб.

“В онлайн-медіа, як і на телебаченні, ми побачили чітку редакційну політику медіавласників, тобто ті кандидати, які були близькими до медіавласників, світилися на тих або інших ЗМІ. Так, наприклад, найбільш очевидним було те, що лідером за кількістю замовних матеріалів стала “Опозиційна платформа – За життя” та її кандидат Юрій Бойко. Найбільше він був присутній на каналі, який пов’язують з Віктором Медведчуком, – “112 Україна”, – розповіла Голуб.

Водночас засновниця та керівниця ГО “Детектор медіа” Наталія Лигачова повідомила, що Олег Ляшко або Олександр Вілкул майже щодня були на телеканалі “Україна”, Юрій Бойко – на “Інтері” та Newsone, Зеленського постійно піарили на “1+1”.

Дослідження про замовників передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ в період 11–15 березня можна прочитати тут.

Ще Наша діяльність