IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

29

89

2

31

ІМІ та “Детектор медіа” презентували посібник про роботу журналістів під час виборів

Фото – Надія Федорова

Українські громадські організації “Детектор медіа” та “Інститут масової інформації” (ІМІ) презентували посібник “ЗМІ та вибори. Саморегуляція, безпека, закони”.

Видання презентували 17 вересня під час круглого столу “Саморегуляція та журналістські стандарти під час виборчих кампаній” в ІА “Укрінформ”, повідомляє “Детектор медіа”.

Авторами посібника стали медіатренер Ігор Куляс, медіаюрист Роман Головенко та медіаекспертка Ірина Земляна за загальною редакцією голови ГО “Детектор медіа” Наталії Лигачової та виконавчої директорки ГО “Інститут масової інформації” Оксани Романюк.

Видання спрямоване як на журналістів із досвідом роботи, так і на початківців.

Посібник має на меті спробувати подивитися на ті суто практичні і специфічні питання, які ставить перед журналістом передвиборча тематика з точки зору дотримання стандартів професії (попри те, що стандарти є універсальними, незалежно від тематики, що її висвітлює журналіст). Автори розглядають всі основні планові події виборчого процесу – як президентського, так і парламентського, а також події непланові, але цілком імовірні.

Крім того, у посібнику містяться поради, на що варто звертати увагу для того, щоб матеріали про вибори залишалися справжньою журналістикою, а не свідомою чи несвідомою агітацією  “за” чи “проти” когось із кандидатів, і не містили маніпуляцій. Окремий розділ видання присвячено рекомендаціям з безпеки журналіста – від поведінки в натовпі до того, як уникнути електронного стеження.

“Це дуже хороша, на мій погляд, робота моїх колег, яка має допомагати ЗМІ якісно пройти дві виборчі кампанії, які відбудуться в Україні наступного року. Тут надано дуже практичні рекомендації. Ігор Куляс та Роман Головенко навіть підготували для журналістів та топ-менеджерів медіакалендар подій – етапів виборчих кампаній, який можна знайти на останніх сторінках. Там написано, що в ці періоди ЗМІ можуть робити, а що ні. І як їм забезпечити, щоб виборець отримав належну й достатню інформацію для того, щоб зробити усвідомлений вибір. Мої колеги розписали ідеал того, як має висвітлюватися кампанія, і до якого українським медіа зараз надзвичайно далеко”, – зазначила Лигачова.

Для того щоб отримати безкоштовний примірник посібника для вашого ЗМІ, потрібно надіслати прохання про це на електронну пошту zelin.tk@gmail.com (Юлія).

Виготовлення цього посібника стало можливим завдяки підтримці міжнародної організації Internews Network.

Ще Наша діяльність