IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

28

80

2

27

Експертка ІМІ назвала тенденції, які будуть у медіа в передвиборчий період

Фото – mediapravo.com

Керівниця моніторингового відділу Інституту масової інформації Олена Голуб вважає, що на майбутніх виборах у медіа буде присутня брехня політиків через “джинсові” матеріали, а також вплив медіавласників, що просуватимуть свої інтереси, повідомляє Радіо Свобода.

За словами Голуб, у проросійських політиків буде бажання потрапити у владу. Також великим буде “бажання реваншу” з боку сил, які пов’язані з Партією регіонів.

“Але такий тренд є зараз, що досить важко буде визначити, хто з політиків пов’язаний з тією ж Росією, а хто – не пов’язаний. Тому що зараз кожен кандидат намагається іншого кандидата за допомогою чорного піару пов’язати з Росією, і з медіа не зрозумієш, хто насправді пов’язаний із політикою Кремля і з Путіним, а хто не пов’язаний”, – сказала Олена Голуб.

Що ж до використання політиками медіа в передвиборчий період, вона вважає, що тенденції будуть такими самими, як і раніше.

“Буде присутня брехня політиків, які у своїх заявах будуть часто обманювати виборців, будуть присутні іноземні політтехнологи, що відпрацьовуватимуть свої гроші, будуть медіа, що братимуть кошти за “джинсові” матеріали, і буде вплив медіавласників, що будуть просувати свої інтереси”, – зазначила Голуб.

Ще Наша діяльність