IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

2

18

1

7

Головні події

Центральна колонка

Головний слайдер

Кандидати у президенти на новинних сайтах: місяць до виборів

Присутність у медіа політиків, які претендують на пост президента країни, не менш важлива, ніж місце в соціологічних рейтингах, зустрічі з виборцями, танці з бабусями та дарування гречки. Зокрема, виборці схильні більше довіряти новинам про кандидатів, розказаним ЗМІ, ніж інформації, яку поширюють самі кандидати. Тому так важливо, чи присутні кандидати в новинах, скільки новин про кожного […]

Виборець vs Гугл: шукаємо і аналізуємо програми кандидатів в інтернет-медіа

Декілька днів тому я запитав своїх знайомих, чи читали вони програми кандидатів у Президенти України. Більшість відповіла, що не читали. І мені стало цікаво, а чи є десь аналіз цих програм в інтернет-ЗМІ, щоб можна було не розшукувати їх і не читати їх цілком, але принаймні знати основні тези. Зрештою варто ж робити розумний вибір… […]

Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 4–8 березня

Хто замовляє найбільше передвиборчої джинси в онлайн-медіа та яким темам вона присвячена, проаналізували експерти ІМІ. Протягом п’яти днів моніторингу в 14 інтернет-ЗМІ було зафіксовано 314 матеріалів політичного характеру з ознаками замовлення. З них лише 11% були марковані як рекламні, проте навіть це маркування не відповідало Закону “Про рекламу” (“Актуально”, “Новини компаній”, “Вибори”). Про це свідчить […]

ЯК УКРАЇНСЬКІ МЕДІА ЗДАВАЛИ ТЕСТ “ЯКЕ ТИ 8 БЕРЕЗНЯ”?

ЕРОТИЧНИЙ ГОРОСКОП, ФРАНЦУЗЬКІ СОЛОДОЩІ ТА МАНІКЮР Уявімо ситуацію: ви – медіа, яке хоче стартувати напередодні 8 березня. Цільова аудиторія, можливо, ще не визначена або ви її промацуєте. Пропонуємо безпрограшний варіант, як назвати матеріал і відповідно запустити контент. Рандомно міксуйте ліву та праву колонку, в такий спосіб вийде новий заголовок: Це реально працює. Принаймні у нас […]

Як писати про популістів?

Стівен Ворд насправді написав цікаву та актуальну книгу – «Етична журналістика в час популізму». Звісно, за заголовком хочеться знайти інструкцію, шлях до порятунку, правильні відповіді. Втім, усе як завжди просто: якісна і достовірна журналістика знов врятує світ. А популізм був завжди, бо і люди завжди легше ведуться на прості слогани і обіцянки. Але Стівен Ворд […]

Поплакали і стоп. Як правильно висвітлювати хайпи в медіа

Національний відбір на пісенний конкурс Євробачення цього року сколихнув хоч не весь інформаційний простір в Україні, але принаймні простір тих, хто активно користується соцмережами та є фанатом Євробачення. Фіналісти з гастролями по країні-агресору, інтерв’ю гурту Anna-Maria з роз’ясненнями, чий-таки Крим, а потім відмова переможниці Maruv підписувати контракт з НСТУ, що в результаті закінчилося рішенням України […]

21 додаток для мобільної журналістики

Світ змінюється динамічно, тому кожен журналіст має відповідати темпу цих змін і в часи смартфонів це можна зробити досить легко. Ми підготували добірку додатків та інструментів для полегшення роботи журналістів, більшість з яких є доступними і безкоштовними.   АУДІО Dragon Dictation (Speechy) – IOS Додаток, який розпізнає надиктований текст майже на 40 мовах. Після розпізнання текст […]

Заголовки, по яких краще не клікати

Інтернет манить і затягує безрозмірними масивами інформації. Один із гачків – крикливі заголовки, які обіцяють вам начебто найцікавіші та найважливіші новини взамін на клік. Втім, майже завжди за клікабельним заголовком буде стояти бажання отримати, власне, клік. Все, що потім, мало хвилює тих, хто більше опікується кількістю переглядів, а не тим, щоб вас проінформувати про щось […]

Проект існує за підтримки