ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

В Єврокомісії пропонують створити Кодекс принципів для соцмереж

13.03.2018, 14:35
Фото - ec.europa.eu

Робоча група Європейської комісії, яка займається питаннями боротьби з поширенням фейків та дезінформації, виступає за створення Кодексу принципів, яким будуть керуватися у своїй роботі інтернет-платформи та соціальні мережі. Про це йдеться в оприлюдненому новому звіті щодо роботи великих онлайн-платформ, повідомляє Media Sapiens.

Комісар з питань цифрової економіки та суспільства Марія Габріель вказує на те, що онлайн-платформам та соцмережам необхідний кодекс принципів роботи, якого вони всі будуть дотримуватися.

Як пише видання, звіт, представлений робочою групою, фокусується радше на поширенні дезінформації в мережі, аніж на проблемі фейкових новин. Експерти, які увійшли до групи, навмисне намагалися уникати поняття “фейкові новини”, оскільки воно не охоплює весь комплекс проблем, які стосуються дезінформації. Наприклад, сюди ж відносяться новини, у яких вигадані факти змішані з правдивими.

У доповіді Єврокомісії дезінформація визначається як неправдива, неточна інформація або ж така, що вводить в оману. Вона створюється, поширюється та просувається з метою отримання прибутку або заподіяння шкоди суспільству. Дезінформація може ставити під загрозу демократичні процеси й цінності та може бути спрямована на різні сектори: охорону здоров'я, науку, освіту та фінанси. Робоча група, яка готувала доповідь, підкреслює, що всі сторони, які причетні до цього явища, мають бути залучені до пошуку можливих способів вирішити цю проблему, зокрема до розробки підходів саморегуляції.  

Група рекомендує заохочувати засоби масової інформації до боротьби з дезінформацією, розробляти інструменти, що дозволяють користувачам та журналістам боротися з нею та захистити різноманітність серед європейських ЗМІ. Також, на думку експертів, потрібно продовжити дослідження впливу дезінформації в Європі.

Серед іншого дослідники виступають за створення Кодексу принципів, яким будуть керуватися у своїй роботі інтернет-платформи та соціальні мережі.

Серед 10 основних принципів, запропонованих у звіті, є пункти про забезпечення прозорості роботи й пояснення щодо того, як алгоритми соцмереж обирають ті новини, які просувають у стрічці. Також платформам пропонується збільшити видимість надійних джерел новин та полегшити доступ користувачів до них.

У Єврокомісії зазначають, що ці заходи особливо важливі для країн, у яких мають незабаром пройти вибори. Група рекомендує створити коаліцію, до якої увійдуть усі зацікавлені сторони. Вона має забезпечити узгоджене впровадження цих заходів та проведення моніторингів щодо поширення дезінформації.

Liked the article?
Help us be even more cool!