ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Києві пройшла конференція "Українські медіа: теорія і реальність"

29.11.2016, 12:35

25 листопада у Києві пройшла конференція "Українські медіа: теорія і реальність" за участі українських журналістів, редакторів і медіаекспертів. Організатор — Інститут масової інформації за підтримки Чеського посольства в Україні.

Відкрили конференцію виконавча директорка ІМІ Оксана Романюк та радник-посланник – заступник посла Посольствa Чеської Республіки в Україні Зденка Цайсова.

 

На початку конференції ІМІ презентував рейтинг українських новинних сайтів за рівнем професійних стандартів. Як розповіла експертка з моніторингів ІМІ Олена Голуб, перше місце за якістю новин серед популярних загальноукраїнських онлайн-видань посів “Укрінформ”, друге розділили “Ліга”, “Українська правда” та “Цензор.нет”, третя позиція - у видань “Новое время” та “112.ua”. Найгірші показники отримали “Обозреватель” та “Сегодня.ua”.

 

В обговореннні проблем з дотримання журналістських стандартів в українських медіа взяли участь регіональний представник ІМІ у Львівській області Ігор Фещенко, заступниця генерального директора “Укрінформу” Марина Сингаївська, виконавчий директор ГО «Агенція журналістики даних», головний редактор ТЕКСТІВ Роман Кульчинський та експертка ІМІ Ірина Земляна.

 

 

На другій панелі конференції зосередились на проблемах конкретних підгалузей журналістики.

Так, керівниця програм Центру досліджень визвольного руху Ярина Ясиневич розповіла про проблеми в історичній журналістиці, редакторка проекту VoxCheck Олена Шкарпова — про економічну журналістики, а журналіст програми "Схеми" Михайло Ткач — про розслідувальну журналістику.

 

Експерт з онлайн-комунікацій Максим Саваневський розповів про тенденції в розвитку онлайн-журналістики та соцмереж. Також перед учасниками виступив експерт з довготермінових стратегій Євген Глібовицький.

 

У роздаткових матеріалах учасники отримали результати першого дослідження ІМІ з медіапрозорості регіональних ЗМІ, яке провели у жовтні 2016 р. Лише 8% регіональних медіа публікують хоча б якусь фінансову інформацію щодо їхнього видання, і тільки 19% опублікували свої редакційні принципи і політики. Інформацію про керівництво та менеджмент медіа вказали лише 40% регіональних медіа, що підлягали моніторингу, і лише 45% оприлюднили інформацію про головних редакторів і власників видання.

Детальніше про результати дослідження і методологію.

Конференцію організував Інститут масової інформації за підтримки Чеського посольства в Україні.

Більше фото на Facebook-сторінці ІМІ.

Liked the article?
Help us be even more cool!