ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

“Народний Фронт”, “Самопоміч”, РПЛ та Опоблок витратили більшість коштів із держбюджету на рекламу в ЗМІ

06.12.2017, 11:51

Парламентські політичні партії “Народний Фронт”, “Самопоміч”, Радикальна партія Олега Ляшка та Опозиційний блок витратили більшість коштів із держбюджету на рекламу в ЗМІ, “Батьківщина” – на оренду приміщень, БПП “Солідарність” – на осередки. Про це йдеться в дослідженні Комітету виборців України: “Річниця державного фінансування: на що партії витратили півмільярда гривень”, яке було виконано в рамках проекту “Дослівно”, повідомляється на сайті КВУ.

Так, “Народний Фронт” за рік (із вересня 2016 р. по вересень 2017 р.) витратив на статутну діяльність 109 млн грн. Із них 33 млн пішло на рекламу в ЗМІ, по 25 млн – на зарплати та оренду. Усі кошти на рекламу були витрачені за період жовтня-грудня 2016 р. Тоді НФ активно розміщував рекламу на телебаченні та в друкованих медіа.

Радикальна партія Олега Ляшка витратила 47 млн, із яких майже половину коштів, 19 млн, було спрямовано на рекламу. Партія активно розміщувала рекламу на ТБ. У липні-вересні 2017 р. на це пішло 3,7 млн – більшість коштів отримали телеканали 112 та NewsOne. Ще 11 млн пішло на матеріальні витрати, 6 млн – на зарплати.

“Самопоміч” витратила 104 млн, із яких 39 млн – на пропагандистську діяльність. Більшість коштів було витрачено на партійну газету. Лише в липні-вересні 2017 р. на видавничу діяльність пішло 3,4 млн грн. Ще 34 млн становили матеріальні витрати:  за липень-вересень 2017 р. партія витратила понад мільйон гривень на футболки, записники, ручки, прапори, горнятка, довідники тощо.

“Опозиційний блок” вперше отримав бюджетні кошти у ІІ кварталі 2017 р. З того часу партія витратила 15 млн, із яких 13 млн були коштами держбюджету. Майже половину суми, 5 млн, було спрямовано на роботу в медіа. Серед іншого партія заплатила 4,6 млн за погашення заборгованості перед ТОВ “Інтер реклама центр”. Ще 5 млн було витрачено на утримання регіональних відділень партії.

ВО “Батьківщина” витратила 24 млн, із яких третину коштів, 6,7 млн, було спрямовано на оренду приміщень. Матеріальні витрати та оплата послуг становили 6,6 млн. Ще 3 млн було витрачено на зарплати.

“Блок Петра Порошенка “Солідарність” витратив 123 млн, із яких половину коштів було передано на утримання місцевих організацій – 63 млн. Як зазначає КВУ, “Солідарність” – єдина з парламентських партій, що активно витрачала кошти на розбудову партійної мережі. Ще по 8 млн пішло на зарплати та матеріальні витрати. Понад 10 млн було спрямовано на видавничу діяльність.

Партії практично не мають власних коштів, а тому майже всі витрати здійснювалися за гроші з держбюджету. Із сукупних витрат “Самопомочі” та БПП кошти держбюджету склали 99%, НФ – 96%, РПЛ – 93%, ОБ – 88%, “Батьківщина” – 79%.

Інформація в рамках проекту “Дослівно” за даними аналізу фінансових звітів політичних партій за ІІІ, ІV квартали 2016 р., а також І,ІІ,ІІІ кварталів 2017 р.

Як повідомляв ІМІ, 4 грудня КВУ повідомив, що парламентські політичні партії витратили більшість коштів, отриманих із Державного бюджету України, на оплату рекламних матеріалів у ЗМІ. Найбільший відсоток коштів на рекламу витратили Радикальна партія Олега Ляшка, “Самопоміч”, “Опозиційний блок” та “Народний фронт”.

Liked the article?
Help us be even more cool!