ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Моніторинг: 70% публікацій про вибори у волинських газетах — "джинса"

10.10.2012, 02:56
У вересні на Волині найбільше політичної «джинси» було у друкованих виданнях, найменше – в ефірі місцевих радіо і телебачення. Про це свідчать дані моніторингу, який проводить «Волинський прес-клуб».
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
У вересні з 252 публікацій у друкованих виданнях (газети «Волинь-нова», «Волинська газета», «Відомості.ua», «Віче-інформ», «Вісник і Кº», «Луцький замок», «Сім’я і дім», «Аверс ПРЕС»), які висвітлюють виборчий процес на Волині, 103 є «джинсовими».
 
Найбільш «джинсовими» виявились газети «Віче-інформ», «Волинська газета», «Луцький замок» і «Сім’я і дім» – ознаки замовлення мали 100% від загальної кількості «виборчих» публікацій.
 
"Серед осіб, які «заполонили» шпальти газет, домінує кандидат у народні депутати України Ігор Палиця. Решта кандидатів у кількості повідомлень про них виразно відстають" — йдеться у звіті.
 
 
 
Детальніше дивіться на сайті "Волинського прес-клубу".
Liked the article?
Help us be even more cool!