IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2018 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

22

63

2

18

Казахстан відкликав ліцензії 88 іноземних телеканалів

Фото – Володимир Сірнов/ТАСС/Радіо Свобода

Міністерство інформації і комунікацій Казахстану відкликало ліцензії 88 іноземних телеканалів, у тому числі російських. Їх звинувачують у порушенні закону “Про телерадіомовлення”. Про це відомство повідомило 8 серпня на своєму сайті, інформує Радіо Свобода.

У список потрапили британський Sky News, американські Fox News і CNBS, французький канал France 24, Bloomberg Television, а також російські телеканали “Дождь”, Russia Today TV, THT-Comedy, “Спас”, НТВ-плюс, RU.TV.

У 2017 році в Казахстані ухвалили поправки в закон “Про телерадіомовлення”. Вони зобов’язували всі іноземні теле- і радіоканали, які ретранслюються на території Казахстану, зареєструвати на території країни юридичну особу або відкрити представництво.

За інформацією прес-служби міністерства, закон набув чинності 9 січня 2018 року. Відповідно, іноземні теле- і радіоканали були зобов’язані зареєструвати на території Казахстану юридичну особу або провести облікову реєстрацію свого представництва до 9 липня 2018 року.

За даними Мінінформації, на сьогоднішній день на облік в міністерстві поставлені 307 іноземних теле- і радіоканалів. З них представництва відкрили 219, а 88 перерахованих вище каналів цього досі не зробили.

Ще Новини