ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Газета “Експрес” заявляє про блокування її розповсюдження. “Укрпошта” пояснює несплатою за послуги

28.12.2017, 15:31
Фото - Експрес Медіа Груп

Державне підприємство “Укрпошта” блокує поширення газети “Експрес” всупереч чинному договору. Таку заяву оприлюднили журналісти на сторінках видання, повідомляє “Детектор медіа”.

У заяві зазначено, що з початку жовтня “Укрпошта” заблокувала розрахунки із видавцем газети “Експрес” - всупереч офіційному документу, у якому визнало свій борг.

“12 грудня за підписом одного із керівників “Укрпошти” М. Ростова офіційно видано лист про заборону приймати передплату на газету “Експрес” по всій країні. Ми почали отримувати дзвінки від наших читачів, яким “Укрпошта” відмовила у праві отримувати газету “Експрес”, оформивши передплату на неї. Це - пряме порушення діючого договору. 19 грудня нам повідомили, що “Укрпошта” не продовжуватиме договір на поширення газети “Експрес” у передплату, який діяв з 2004-го року. “Експрес” - чи не єдина газета в країні, якій без будь-яких підстав відмовлено у продовженні такого договору. Це - доказ вибірковості переслідування.

22 грудня керівництво “Укрпошти” заявило, що у 2018-му році не поширюватиме “Експрес” серед десятків тисяч людей, що оформили передплату на газету, - всупереч тому, що “Укрпошта” зібрала від читачів десятки мільйонів гривень за цю послугу. Це - пряме перешкоджання журналістській діяльності шляхом штучного обмеження поширення газети”, - йдеться в заяві.

За словами журналістів, у неофіційних розмовах їм прямо кажуть, що причина блокування - викривальні статті, які публікуються на сторінках газети.

Директор з комунікацій та взаємодії з органами державної влади “Укрпошти” Михайло Василенко повідомив “Детектору медіа”, що “інформація про політичні утиски є сміховинною та не відповідає дійсності”.

“Так, ПАТ “Укрпошта” веде комерційний спір з ТзОВ “Експрес Медіа Хаб”. Причиною спору є несплата в повному обсязі за послуги “Укрпошти”. Крім того, з вересня поточного року Львівська дирекція ПАТ “Укрпошта” неодноразово зверталася до ТзОВ “Експрес Медіа Хаб” з пропозицією укласти типовий Договір – доручення на розповсюдження періодичних видань за передплатою у наступному 2018 р. Однак станом на 28.12.2017 р. вищезазначений договір не підписаний.

У зв’язку з небажанням Видавця підписати необхідний Договір – доручення, а також неоплатою за включення до Каталогу видань України “Преса поштою”, ПАТ “Укрпошта” прийнято рішення про повернення коштів передплатникам. Тому пропонуємо у період до 31 грудня 2017 року звернутися у відділення поштового зв’язку для отримання коштів за оформлену передплату на 2018 рік. Після завершення вказаного періоду та без укладення нового договору з видавцем, “Укрпошта” не матиме права повернути кошти, сплачені за передплату.

Додамо, що видавництво не раз погрожувало невиконанням своїх зобов'язань перед передплатниками, а саме призупиненням друку ряду видань, за які читачі сплатили кошти”, - сказав Василенко.

Liked the article?
Help us be even more cool!