Борис Ложкін планує купити "Волю" і створити телеком-холдинг - ЗМІ
Один з найбільших провайдерів кабельного ТБ і інтернету компанія “Воля” найближчим часом може змінити власників. Про це повідомляє LIGA.net з посиланням на джерела на ринку.
За їхньою інформацією, зараз в компанії йде due diligence (перевірка, що проводиться інвестором з метою оцінки різноманітних ризиків, пов'язаних з інвестуванням - ред.). Остаточна сума угоди, як і її фінальні умови, поки не визначені.
Як стверджують співрозмовники редакції, один з найбільших в світі венчурних фондів у сфері медіа, телекомунікацій та IT Providence Equity Partners вирішив вийти зі складу акціонерів “Волі”. Фонд давно збирався це зробити, так як інвестував в українську компанію ще в 2007 році. Тоді було оголошено, що сума вкладень складе $ 200-300 млн.
Покупцем “Волі”, за інформацією джерел на ринку, може виступити структура, за якою стоять колишній глава Адміністрації президента і екс-власник медіа-холдингу УМХ Борис Ложкін і колишній міністр інфраструктури Андрій Пивоварський. У червні цього року стало відомо те, що вони створили інвестиційну компанію.
Як стверджують співрозмовники редакції, Ложкін зацікавлений в покупці всіх 100% компанії. А у Providence близько 35% .
“Ложкін має ексклюзив до 22 жовтня на покупку. Він повинен назвати ціну відповідно до оферти - від $100 млн до $150 млн (за всю компанію - ред.)”, - стверджує одне з поінформованих джерел.
Як вдалося з'ясувати виданню, Борис Ложкін може створити пул з таких провайдерів як “Воля”, а також “Фрегат”, “Тріолан”, “Фрінет”, “Тенет” (найбільша одеська мережа).
Як пише видання, створивши пул з п'яти згаданих телеком-активів, новий власник може конкурувати за розміром абонентської бази інтернет-доступу з нинішнім лідером ринку “Укртелекомом”, який обслуговує близько 1,5 млн абонентів і стати найбільшим кабельним оператором країни.
Компанія “Воля” обслуговує близько 2 млн абонентів кабельного ТБ і інтернету в 34 містах України. Основні акціонери - фонди Providence Equity Partners (34,92%) і Sigma Bleyzer (15,3%). За останні кілька років компанія інвестувала 700 млн грн в модернізацію мережі, 500 млн грн - в контент, 200 млн грн - до абонентського обладнання.
Help us be even more cool!