Більшість українців не готові платити за контент - дані КМІС
20.09.2018, 11:44
15% українців готові сплачувати за контент, коли 77,1% опитуваних це робити не готові, – такі дані опитування оприлюднив генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) Володимир Паніотто під час конференції “Ринок Pay TV в Україні” в межах міжнародного медіафоруму Kyiv Media Week.
Про це пише “Детектор медіа”.
За даними опитувань КМІС, 32,2% українців платять за телебачення (йдеться не про не разову купівлю устаткування, а про регулярну оплату протягом останніх трьох місяців), а 66% – не платять. Не змогли дати відповіді на запитання 1,7%.
Водночас дослідження виявило, що 15% українців готові сплачувати невеликі додаткові кошти (орієнтовно 30 грн) за те, щоб переглянути контент, який їх цікавить: певний фільм, серіал, спортивну програму. Не готові платити за контент 77,1%. Не змогли дати відповіді на запитання 7,9%.
При цьому загальнонаціональне телебачення є джерелом інформації для 76–97% українців (широкий діапазон зумовлений тим, що опитані могли вибирати кілька варіантів відповідей про джерела інформації). Інтернет є джерелом інформації для 50% опитаних, але користувачі не дуже йому довіряють і чекають, доки інформація з’явиться на телебаченні.
Серед тих, хто готовий платити додаткові кошти за контент, люди як з не дуже високим рівнем матеріального забезпечення (їм вистачає на харчування, необхідний одяг, життя), так і середнім рівнем (вистачає на інші покупки, крім дорогих речей), з вищою освітою, кваліфіковані спеціалісти, які розмовляють вдома українською мовою, живуть на заході України, чоловіки віком 40–49 років.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!