У Харкові презентують дослідження медіа-ситуації Півдня і Сходу України


Звідки отримують інформацію мешканці Півдня і Сходу України, зокрема Харкова, якої інформації бракує, а яка в місцевих медіа переважає, якими є зовнішньополітичні погляди і як вони корелюються зі ЗМІ, які споживають, — про це та інше презентують у спільному дослідженні Інституту масової інформації та GfK Ukraine.

24 квітня, понеділок

12.00

Прес-центр “Накипело”, вул. Свободи, 7/9

(бізнес-центр “Паралель”, перший поверх)

Акредитація на захід проводиться по електронній формі або за телефоном: 063-278-76-45.

Експерти Інституту масової інформації моніторили по дев’ять місцевих ЗМІ (два телеканали, три друкованих та чотири інтернет-видання) у восьми регіонах півдня і сходу України (Дніпро, Запоріжжя, Харків, Одеса, Миколаїв, Херсон, Сєвєродонецьк, Маріуполь та Краматорськ), на предмет, які теми піднімаються у медіа найбільше, як висвітлюється тема АТО, скільки є “джинси”, якими джерелами інформації найчастіше користуються журналісти.

GfK Ukraine досліджували, звідки саме мешканці сходу та півдня України дізнаються новини, які теми їх найбільше цікавлять, а якої інформації бракує у ЗМІ, хто винен у війні на Донбасі та якого зовнішньополітичного курсу має дотримуватись Україна тощо.

Дослідження проводилось за підтримки Української ініціативи зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), у січні-березні 2017 р.

 



comments powered by Disqus