Британська преса позбавила канал RT закордонних рекламодавців


Головний редактор російського пропагандистського каналу RT Маргарита Симоньян в інтерв’ю виданню RNS розповіла, наскільки впливає на роботу мовника критика в соцмережах та закордонних ЗМІ. Вона зізналася, що досить часто це суттєво ускладнює роботу каналу: доходить до того, що деякі спікери відмовляються співпрацювати з RT, повідомляє “Детектор медіа”.

“Наприклад, цькування в Twitter і в деяких ЗМІ після інтерв'ю RT зазнав колишній радник Дональда Трампа Роджер Стоун, – розповіла Симоньян. – Газета Welt критикувала німецького політика Сару Вагенкнехт за інтерв'ю нам. Я вже мовчу про Флінна. Дехто ж із тих, хто нам симпатизує, часто вважають за краще тимчасово дистанціюватися – таких прикладів дуже багато”.

Більше того, нещодавно британські журналісти посприяли тому, щоби пропагандистський RT втратив великих закордонних рекламодавців.  

“Газета The Sunday Times близько місяця тому просто обдзвонила наших рекламодавців фактично з претензією: “Як вам не соромно”. І змусила деяких з них відмовитися від роботи з нами, – розповіла Симоньян. – Це взагалі нормально? В результаті від розміщення реклами на RT відмовилися такі бренди, як Max Factor, Gaviscon, Strepsils, Vanish, а також компанія Coral”.

Інформація про відмову у співпраці рекламодавців також є в лютневому матеріалі на сайті телеканалу RT. Її автори наполягають на тому, що закордонні журналісти безпідставно звинуватили RT в розповсюдженні пропаганди та фейкових новин в інтересах російської влади.



comments powered by Disqus