Євген Кисельов перейшов на телеканал Tonis


Телеведучий Євген Кисельов приєднався до команди, що працюватиме над ребрендингом каналу Tonis. Про це він розповів в інтерв’ю “Детектору медіа”.

Як зазначив Кисельов, причиною його переходу на Tonis стала успішна співпраця з Олексієм Семеновим, якого призначено новим генеральним продюсером каналу.

“Я чудово спрацювався на каналі NewsOne з Олексієм Семеновим, повірив в його продюсерський талант і хочу далі з ним працювати. Я пов'язую свої плани на майбутнє з Україною, яка стала мені рідною країною, з українським медіаринком, і на цьому ринку мені найкомфортніше в одній команді з Семеновим”, – розповів він.

Кисельов стане ведучим авторських програм на телеканалі Tonis, але подробиці майбутніх проектів не розголошує.

“Я буду вести авторську програму, можливо, навіть не одну - і в цьому буде головний мій внесок в створення контенту каналу і його реформування. Сподіваюся, мій досвід, мої поради - я все-таки на телебаченні працюю тридцять років - стануть в нагоді товаришам по нашій команді. Але я не претендую ні на які керівні посади. Досить просто бути провідним журналістом каналу”, – повідомив Євген Кисельов.

Нагадаємо, Євген Кисельов працював ведучим на телеканалі NewsOne з липня 2016 року. До переходу на NewsOne Кисельов вів на “Інтері” ток-шоу “Чорне дзеркало”. З каналу він звільнився 15 квітня, а 19 квітня оголосив про початок співпраці з каналом “112 Україна”. Проте жодного випуску заявленої програми “Вечірній прайм з Євгенієм Кисельовим” так і не вийшло.

9 січня 2017 року генеральний продюсер каналу NewsOne Олексій Семенов оголосив, що залишає канал разом з двома ведучими – Матвієм Ганапольським і Євгенієм Кисельовим.

Існує також кілька версій того, хто буде інвестувати в цей канал: називалися люди, наближені до міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, або близькі до Президента Петра Порошенка, третя версія припускає участь у цьому проекті народного депутата Віталія Хомутинніка.

Раніше в ЗМІ телеканал Tonis часто пов'язували з сином колишнього президента Олександром Януковичем. Минулого року телеканал змінив структуру власності і, по суті, викупив сам себе у власника, чеського громадянина Петера Зікі. Тепер, відповідно до закону, телеканал повинен протягом року продати викуплену у попереднього власника частку.



comments powered by Disqus