Суд відмовився скасувати попередження Нацради "Радіо Вести" за програму з Монтян


16 лютого Окружний адміністративний суд міста Києва відмовив київському “Радіо Вести” (ТОВ “ТРК “Дивосвіт”) у задоволенні позову з вимогою визнати протиправним і скасувати рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення від 24 листопада 2016 року про оголошення радіостанції попередження. Про це повідомляє “Детектор медіа” з посиланням на прес-службу Нацради.

У єдиному державному реєстрі судових рішень це рішення поки відсутнє.

Нагадаємо, 24 листопада 2016 року Нацрада оголосила попередження “Радіо Вести” (ТОВ “ТРК “Дивосвіт”, частота в Києві) за поширення інформації, яка порушує права та інтереси осіб, посягає на честь і гідність, а також яка може зашкодити фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку неповнолітніх, а саме – за випуск програми “Люди говорять” з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності. “Радіо Вести” оскаржило це рішення Нацради в суді.

Як пише видання, загалом київське “Радіо Вести” (ТОВ “ТРК “Дивосвіт”) має чотири санкції попередження, які є чинними і не скасованими в судовому порядку та є підставою для Нацради відмовити радіостанції в продовженні строку дії ліцензії:

Перше попередження призначено 17 липня 2014 року за порушення програмної концепції, а саме – запуск “Радіо Вести” без погодження з регулятором.

Друге попередження 24 липня 2014 року – за заклики до пропаганди війни, пропаганду міжнаціональної ворожнечі в програмах “Эфир без правил”, “Ланч тайм”, “Вечерние новости”, а саме – пряму мову терориста Олександра Можаєва на прізвисько Бабай та вислови ведучого про українську мову як “бандерівську” та мову “карателів”.

Перші два попередження ТОВ “ТРК “Дивосвіт” оскаржило в суді одним позовом, але потім цю позовну заяву відкликало та подало іншу. Суд залишив другу позовну заяву без розгляду у зв’язку з пропуском строку звернення, рішення підтримали всі інстанції.

Третє попередження 12 лютого 2015 року – за перешкоджання Нацраді у здійсненні контрольних і наглядових повноважень, а саме – неможливість отримати від радіостанції запис ефіру з інтерв'ю екс-заступника голови Адміністрації Президента Андрія Портнова, у якому вбачалися ознаки розпалювання ворожнечі.

Цю санкцію ТОВ “ТРК “Дивосвіт” теж оскаржило. Суди двох інстанцій відмовили в задоволенні позову, Вищий адміністративний суд – повернув на повторний розгляд. По другому колу суди двох інстанцій знову відмовили, а рішення ВАСУ в реєстрі судових рішень наразі відсутнє.

Четверте попередження 24 листопада 2016 року – за поширення інформації, яка порушує права та інтереси осіб, посягає на честь і гідність, а також яка може зашкодити фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку неповнолітніх, а саме – за випуск програми “Люди говорять” з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності.

Четверте попередження компанія оскаржила в суді, 16 лютого суд першої інстанції відмовив у задоволенні позову.

Нагадаємо, 16 лютого Нацрада не змогла розглянути питання продовження ліцензії київського “Радіо Вести” (ТОВ “ТРК “Дивосвіт”) через ухвалу Франківського районного суду міста Львова, який заборонив Нацраді приймати рішення за заявою радіокомпанії про продовження строку дії ліцензії та заборонив оголошувати конкурс на київську частоту “Радіо Вести”.



comments powered by Disqus