IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2017 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

24

74

5

31

“112 Україна” занепокоєний ситуацією навколо конкурсу, що проводить Нацрада

Фото – 112.ua

Телеканал “112 Україна” висловлює занепокоєння ситуацією, яка склалася довкола конкурсу на вільне місце в загальнонаціональному цифровому мультиплексі МХ-5, що проводить Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

Канал закликає українську владу та міжнародні організації і структури “звернути увагу на можливе зловживання з боку регулятора та не допустити фальсифікації результатів конкурсу”. Про це йдеться у листі каналу від 12 жовтня на адресу Президента України, Верховної Ради, координатора проектів ОБСЄ в Україні, представництва ЄС в Україні, посольства США в Україні та Amnesty International в Україні.

Як повідомляє канал з посиланням на народного депутата Сергія Лещенка та власні джерела, що вже за півтора місяця до завершення конкурсу відомий переможець.

“Цим переможцем стало підприємство державної форми власності, а обрання цього підприємства пов’язано саме із цим фактором. Згідно з Конституцією України, усі суб’єкти права власності є рівними, будь-яку дискримінацію за цією ознакою заборонено”, – зазначає канал, який також бере участь у цьому конкурсі.

На каналі вважають, що оголошений конкурс “став лише додатковим епізодом зловживань регулятора щодо незалежного, об’єктивного мовника”.

“Телеканал “112 Україна” має довготривалу історію стосунків із Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та неодноразово заявляв про вибірковий, дискримінаційний підхід регулятора, що є не інакше як утиском свободи слова”, – зазначає канал, додаючи, що їм 26 разів було відмовлено в переоформленні програмної концепції телеканалу на інформаційний формат мовлення.

“Телекомпанія “112 Україна” закликає всіх адресатів цього листа звернути увагу на можливе зловживання з боку регулятора та не допустити фальсифікації результатів конкурсу, а всіх небайдужих – відреагувати на нескінченні утиски лідера інформаційного мовлення, а з ними – й свободи слова в Україні”, – йдеться у листі.

Як повідомляв ІМІ, 27 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила оголосити конкурс на вільне місце в загальнонаціональному цифровому мультиплексі МХ-5 та затвердила конкурсні умови. 2 серпня конкурс було оголошено в газеті “Голос України”

5 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження супутниковому телеканалу “112 Україна” і п’яти регіональним компаніям, які його ретранслюють у цифровому ефірі. Також п’ять регіональних компаній з групи “112 Україна” отримали двадцять шосту відмову в зміні програмних концепцій на концепцію супутникового телеканалу “112 Україна”.

ТОВ “ТРК “112-ТВ” – юридична особа супутникового телеканалу “112 Україна” – отримало попередження за відсутність у програмах “Вечірній прайм” і “Студія 112 live” даних про ім’я автора чи авторів, назву і адресу виробника програми (порушення частини 5 статті 6 закону “Про телебачення і радіомовлення”).

ТОВ “ТВ Вибір”, ТОВ “Партнер ТВ”, ТОВ “Новий формат”, ТОВ “Лідер ТВ” і ТОВ “Аріадна ТВ”, які мовлять у цифровому мультиплексі МХ-5 з логотипом “112 Україна”, теж отримали попередження за відсутність інформації про авторів, а також – за недотримання програмної концепції та логотипа, тобто за те, що у своєму ефірі фактично ретранслюють контент супутникового каналу “112 Україна”.

Ще Новини