IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2017 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

15

48

4

19

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Квітень 2016 року

Рівень замовних матеріалів у загальнонаціональних онлайн-виданнях знову зріс і склав 65 матеріалів за тиждень.

Співвідношення політичної та комерційної джинси у квітні склало 73% до 27%, попереднього місяця співвідношення  становило 63%-37%.

Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах «Укрінформ», «Ліга» та «Українська правда».

Загалом, моніторингу підлягали шість провідних загальноукраїнських онлайн-ЗМІ («Обозреватель», LB.ua, «Українська Правда», Укрінформ, «Ліга», УНІАН).

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення у квітні  зареєстровано на сайті «Обозреватель»: 29 матеріалів за тиждень, 4 з них комерційного характеру.

Найбільшим замовникам джинси на сайті «Обозреватель» стала партія «Опозиційний блок». На користь цієї сили у квітні за один тиждень  було розміщено 7 матеріалів. У джинсі Опоблоку виступали її члени, такі як Михайло Добкін, що наполягає на дочасних виборах:

а також Юрій Бойко, що власне сказав про те ж саме, але зайшов здалеку

А от Олена Лукаш помітила в Україні проблеми зі свободою слова і стверджує що не вона одна це помітила (принагідно ІМІ нагадує Лукаш її роль у намаганні швидко імплементувати в життя «закони 16 січня», от тоді вочевидь свободи слова вистачало на всіх):

Окрім цього, колишні регіонали періодично у чомусь впевнені та щось вимагають:

Поряд з Опозиційним блоком на сайті «Обозреватель» піариться київський міський голова Віталій Кличко та Київська ДМА.

Приміром, Кличко останнім часом незадоволений роботою поліції і хоче створювати муніципальну поліцію, як теж відкриває чергові школи:

А от чиновники КМДА спробували шкільні обіди і їх не влаштувало співвідношення ціна-якість:

Не пасе задніх у розміщені джинси і головний радикал країни Олег Ляшко.  Він хоче об’єднуватись, закликає не платити податки та порівнює українців з мамонтами, і це все протягом одного тижня.

З замовників матеріалів економічного спрямування відмітимо промисловців металургів, матеріали в яких вони просувають свої інтереси помічені і на «Обозревателі».

І на LB.ua

Загалом на сайті за тиждень вийшло 7 подібних матеріалів.

У квітні на ресурсі LB.ua було виявлено 13 матеріалів з ознаками замовлення; в більшості це матеріали комерційного характеру. Співвідношення політичних і комерційних замовних матеріалів 3 до 10 відповідно.

23 матеріали з ознаками замовлення було виявлено на сайті УНІАН, 21 з яких мав політичний характер.

13 матеріалів на ресурсі за тиждень мали іміджевий характер і вже традиційно присвячувались УПЦ МП.

Окрім цього тут були помічені матеріали на користь партій «Відродження» та «Народний фронт».

Моніторинг проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк в рамках програми «У-медіа».

Ще Дослідження