ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Лютий 2015 року

18.03.2015, 17:17

У лютому 2015 року Інститут масової інформації зафіксував падіння рівня джинси, порівняно із попереднім місяцем.

Так, у 6 інтернет-ЗМІ за тиждень моніторингу було виявлено лише 36 матеріалів з ознаками замовлення (у січні – 49). Про це свідчать результати щомісячного моніторингу Інституту масової інформації.

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення розміщено в УНІАНі – 22 матеріали. 20 з них розміщені в рубриці «Релігія»  і стосувалися вони Української православної церкви Московського патріархату, за інформацією ІМІ ця рубрика створена і функціонує за гроші УПЦ МП.

«Повідомлення про УПЦ МП не містять зазвичай згадки власне про МП, а лише абревіатуру УПЦ, немов це одна православна церква в Україні. Новини мають різний характер – від полеміки з конкурентами на православній ниві, до піару своїх акцій допомоги чи закликів під час Великого посту. Прикметно, що новини про УПЦ КП в головній стрічці практично відсутні як такі», - прокоментував експерт ІМІ Роман Кабачій.

11 сумнівних матеріалів було виявлено на сторінках сайту Обозреватель. Цікавими для експертів ІМІ стали матеріали, що стосувалися так званої громадської ініціативи «Восстановление Донбасса», яку очолює колишній міністр в уряді Азарова Олександр Клименко, який втік до Росії і інформації про його повернення не було.

Також на сайті Обозреватель виявлено кілька матеріалів еротичної реклами матрасів Венетто

3 матеріали з ознаками замовлення було виявлено на сайті LB.ua.

На сайтах Ліга, Укрінформ та Українська Правда замовних матеріалів не виявлено.

«У такій хиткій ситуації, та в такий непевний час вкрай не виправдано витрачати шалені кошти на приховану рекламу, це стосується як політиків так і компаній. Думаю, це є основною причиною низького рівня джинси сьогодні. Окрім цього варто відзначити значну кількість інформаційних вкидів, які нерідко є замовними, проте українські ЗМІ ставлять їх через власну неуважність і небажання зайвий раз перевірити інформацію», - відзначила експертка ІМІ Олена Голуб.

Інститут масової інформації проводить моніторинг 6  інтернет – видань (Лига.net, Обозреватель, УНІАН, LB.ua, Укрінформ та Українська правда), на предмет розміщення в них матеріалів з ознаками замовлення. Моніторяться всі новини, що вийшли протягом тижня у кожному місяці. Проект реалізується за підтримки Інтерньюз Нетворк.

ІМІ

Liked the article?
Help us be even more cool!