ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

МОНІТОРИНГ ЖУРНАЛІСТСЬКИХ СТАНДАРТІВ, жовтень 2010 року

05.10.2010, 00:20

Інститут Масової Інформації у жовтні провів моніторинг всеукраїнських друкованих видань (Газети «Факти», «Сегодня», «Економические известия» «Кореспондент», «Український тиждень») на предмет дотримання журналістських стандартів. Між всеукраїнських видань найгірше дотримується журналістських стандартів газета «Факти»,  яка отримала 2, 82 бали з  6  можливих балів.

Окрім всеукраїнських видань моніторинг охопив друковані видання Львівщини, Донеччини та Криму.

Експерти  моні торили видання на предмет дотримання ними шести журналістських стандартів: баланс думок, оперативність, достовірність, відокремлення фактів від коментарів,точність та повноту представлених фактів.

Найчастіше  у жовтні порушувалися стандарти повноти представленних фактів (Газети «Панорама», «Вечерний  Донецк» Донецьк,  «Крымское время»  Крим, «Факти» Київ,) та балансу думок (Газети «Голос Крима», «Крымская газета» Крим, «Факти», «Экономические известия» Київ).

Найбільше матеріалів з порушеннями журналістських стандартів розмістила газета «Голос Крыма»  з Криму, середній бал за публікацію становить 1,55 бала.  Найбільше журналістські стандарти були дотриманні в газеті з Донецьку «Донецкие новости», середній бал за публікацію становить 5,29 бала з можливих 6.

Між досліджуваних регіонів найнижчий середній бал за публікацію отримали кримські друковані видання 2,78. Найвищий  - донецькі видання  4,79 бала.

 

 * Результати моніторингу друкованих засобів масової інформації як у цілому так і в частині якогось певного видання або матеріалу є оцінними судженнями відповідно до статті 47-1 Закону України «Про інформацію» і не мають офіційного характеру. Наявність ознак порушення журналістських стандартів або ознак прихованої реклами в матеріалі є оціночним судженням експертів і не може розглядатися як доказ отримання редакцією або журналістом майнової чи іншої винагороди за опубліковані матеріали. 

 

Інститут масової інформації

 

 

 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!