ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Головні «джинсовики» жовтня — Симоненко, Медведчук, Катеринчук та Костусєв — моніторинг ІМІ

04.11.2013, 13:18

Головними «джинсовиками» жовтня 2013 стали Петро Симоненко, Віктор Медведчук, Микола Катеринчук, та Олексій Костусєв. Про це свідчать дані щомісячного моніторингу замовних матеріалів, який проводить Інститут масової інформації.

За даними моніторингу ІМІ, рівень «джинси», порівняно з минулим місяцем, не змінився як у друкованих, так і в інтернет- виданнях, і склав відповідно 7% та 13% від загальної кількості матеріалів. Так, у друкованих виданнях 76% «джинси» мало політичне спрямування, у інтернет-виданнях — 82%. Головні замовники політичних немаркованих промоційних матеріалів залишились ті ж самі, що й минулого місяця.

 
Петро Симоненко та Віктор Медведчук продовжували активно перетягувати ковдру один у одного у прагненні «попередити» українців про всі «небезпеки» асоціації з ЄС та про необхідність референдуму з цього приводу:

Микола Катеринчук, навпаки, наполегливо просував підписання асоціації і не забував повідомляти про це громадян у формі «джинси»:

  • «Николай Катеринчук: «Мы должны донести до всех необходимость для Украины стать полноправным членом европейского союза»» (« Факты» від 09.10.13)
  • «Николай Катеринчук закладывает основы ассоциации с Европейским Союзом» («Сегодня» від 9.10.13, неналежне маркування)

Продовжував активно піаритись в загальнонаціональних виданнях тоді ще міський голова Одеси Олексій Костусєв:

  • «Алексей Костусев укрепляет свои позиции в Одессе» («Обозреватель»)
  • Публікація з назвою «Мер Алексей Костусев открыл в Одессе новый детский сад» вийшов відразу у двох загальнонаціональних виданнях —  «Комсомольская правда в Украине»  і «Факты».

У жовтні ІМІ також зафіксував «джинсу» кількох міністрів: Міністра соціальної політики Наталії Королевської, віце- прем’єр-міністра Олександра Вілкула, міністра охорони здоров’я Раїси Богатирьової, а також, політиків нижчого рангу — Олександра Фельдмана, Михайла Бродського.

Ціла серія матеріалів у жовтні була присвячена стабільності гривні:

  • «Сейчас больше половины всех депозитов открыли именно в гривне» («Факты» від 12.10.13)
  • «Гривна без страха и риска» («Комсомольская правда в Украине»  від 10.10.13)
  • «Фундамент стабильной гривны крепнет» («Комсомольская правда в Украине» від 14.10.13)

Серед замовників комерційної «джинси» відзначилась «Укрзалізниця» — за тиждень вийшло відразу два промоційні матеріали. В одному Гендиректор «Укрзалізниці» стверджує що поїзди «Hyundai» цієї зами не стоятимуть в полі — «Генеральный директор «Укрзализныци» Сергей Болоболин: «Уже к середине октября железная дорога будет полностью готова к зиме» («Факты» від 08.10.2013). В іншому — інформує про побудований за власний рахунок шляхопровід: «Железная дорога за свои средства построила для местных жителей удобный и безопасный путепровод» («Факты» від 11.10.13)

Серед друкованих видань, досліджених в рамках моніторингу, найбільше сумнівних матеріалів розмістила «Комсомольская правда в Украине» — відразу 12 публікацій містили в собі ознаки замовлення. У «Фактах» було зафіксовано 8 таких матеріалів, у «Сегодня» — 4, в «Українському тижні» —1. У тижневиках «Корреспондент» і «Коментарии» в жовтні «джинси» виявлено не виявлено.

Серед інтернет-видань, досліджених в рамках моніторингу, лідером з розміщення джинси у жовтні став сайт «Обозреватель». На цьому ресурсі протягом тижня експертами було виявлено 7 матеріалів з ознаками замовлення у стрічці новин, всі ці матеріали мали політичне спрямування. Не виявлено сумнівних матеріалів на сайті «Ліга», також варто зазначити що на цьому сайті немає «джинси» вже другий місяць поспіль. На lb.ua та «УНІАН» виявлено по 2 матеріали з ознаками замовності.

У жовтні 2013 року експерти ІМІ проаналізовували 380 матеріалів у друкованих та 84 матеріали в інтернет-виданнях, що вийшли у період з 7 до 13 жовтня 2013 року.

Проект з моніторингу «джинси» та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях («Комсомольская правда в Украине», «Факты», «Корреспондент», «Коментарі», «Сегодня» і «Український тиждень» ) та чотирьох інтернет – виданнях (Лига, Обозреватель, УНІАН і Лівий берег). Проект реалізується за підтримки Інтерньюз Нетворк.

 

Liked the article?
Help us be even more cool!